Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru

Beiersdorf, producătorul Nivea, a afișat o creștere organică a vânzărilor de 6,5% în primul trimestru al acestui an, evoluția fiind susținută în special de operațiunile din Europa, potrivit raportului financiar al companiei. Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru

În termeni nominali, vânzările au crescut cu 0,4%, până la 1,8 miliarde de euro, comparativ cu aceeași perioadă din 2017.

În Europa, principalul motor de creștere a business-ului în primul trimestru, vânzările organice au avansat cu 4,3%, până la 765 milioane de euro. În Europa de Vest creșterea a fost de 4,2%, rezultate favorabile fiind raportate de Germania, în timp ce performanța business-ului din Franța a fost sub cea din 2017. În Europa de Est, vânzările au crescut cu 4,5%.

La nivelul întregului an Beiersdorf anticipează o majorare a vânzărilor de 4%.

Compania germană Beiersdorf este prezentă pe piața din România încă din 1999, având în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin. Beiersdorf România a realizat în 2016 venituri de 237,8 milioane de lei (peste 52 de milioane de euro) în creștere cu 10% față de anul anterior. În ceea ce privește profitul, producătorul a raportat un rezultat net de 14,3 milioane de lei (3,1 milioane de euro), în creștere cu 21% față de 2015.

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA a lansat primele produse antirid ce conțin coenzima Q10 în 1998. Prin această inovație, compania a dus la următorul nivel ingredientele...
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato...
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția...
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de...
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Beiersdorf, producătorul Nivea, a afișat o creștere organică a vânzărilor de 6,5% în primul trimestru al acestui an, evoluția fiind...