Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari

Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de milioane de dolari, mișcare realizată pentru a-și consolida poziția pe piața din America de Nord, scrie Reuters. Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari

Producătorul german a anunțat că brandul Coppertone a înregistrat anul trecut vânzări de circa 213 milioane de dolari. Tranzacția va fi supusă aprobării autorităților de concurență și ar urma să fie finalizată în trimestrul al treilea.

În primul trimestru vânzările Beiersdorf în America de Nord au crescut cu 3,7%.

Stefan de Loecker, care a preluat poziția de CEO al Beiersdorf în luna ianuarie a acestui an, a punctat că intenționează să se axeze pe achiziții.

Brandul Nivea Sun, deținut de Beiersdorf, este lider de piață în categoria produselor de protecție solară în Europa, compania fiind activă pe acest segment și cu marca Eucerin.

Lansat în anul 1944, Coppertone a fost achiziționat de Bayer în anul 2014. Odată cu această tranzacție, Bayer a precizat că se va concentra pe dezvoltarea unor branduri din zona farma precum Aspirin și Berocca.

Compania germană Beiersdorf este prezentă pe piața din România încă din 1999, având în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin. Producătorul a încheiat anul trecut cu afaceri de 261,3 milioane de lei și un profit net de 19,4 milioane de lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile.

Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul...
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Beiersdorf, producătorul Nivea, a afișat o creștere organică a vânzărilor de 6,5% în primul trimestru al acestui an, evoluția fiind...