Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est

Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul la nivelul Europei de Est pentru segmentul Consumer Business fiind de 6,3%, potrivit raportului financiar. Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est

La nivelul grupului segmentul de Consumer Business a raportat un avans de 8,8%, până la valoarea de 6,1 miliarde de euro.

Potrivit lui Vincent Warnery, CEO Beiersdorf, compania a făcut progrese semnificative în ceea ce privește arii precum sustenabilitate, inovație și digitalizare.

Brandul Nivea a înregistrat o creștere de 5,5% a vânzărilor la nivelul anului trecut, pe fondul evoluției gamei de produse Nivea Luminous 630. Producătorul a anunțat recent achiziția brandului de îngrijire a feței Chantecaille, respectiv deschiderea unui nou centru de inovații în New Jersey.

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA - nr. 1  în îngrijirea  pielii  -, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.
 

NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA a lansat primele produse antirid ce conțin coenzima Q10 în 1998. Prin această inovație, compania a dus la următorul nivel ingredientele...
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato...
Cum va fi împachetat anul acesta momentul de consum Crăciun
Cum va fi împachetat anul acesta momentul de consum Crăciun
Dacă în anii precedenți asistam la o explozie a vânzărilor în perioada sărbătorilor de iarnă, 2022 ar putea aduce o întrerupere a...
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția...
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de...
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Beiersdorf, producătorul Nivea, a afișat o creștere organică a vânzărilor de 6,5% în primul trimestru al acestui an, evoluția fiind...