Publicitarul Perry Valkenburg, numit la conducerea TCC
TCC, lider global în programe de fidelizare pentru retaileri, l-a numit pe publicitarul Perry Valkenburg în funcția de CEO al companiei, aceasta urmând să-și înceapă mandatul în data de 4 ianuarie 2016.
Anterior, Valkenburg a lucrat în ultimii 20 de ani la agenția de publicitate TBWA. În calitatea sa de președinte al diviziei Internaționale și Operațiuni Globale, Valkenburg a coordonat printre altele operațiunile digitale ale TBWA la nivel global, precum și pe cele de shopper marketing. Valkenburg s-a remarcat prin inovație în industria de advertising, un exemplu în acest sens fiind crearea platformei interactive de “window shopping”, WISH, care i-au adus numeroase medalii de aur la Cannes.
„În retailul modern, în care lumile digitale și reale sunt interschimbabile, este vital să ne ajutăm clienții să exploreze eficient aceste noi teritorii. S-a schimbat mediul, dar nu și loialitatea iar numirea lui Perry are loc într-un moment în care TCC urmărește să-și întărească poziția, creând condițiile pentru dezvoltarea companiei. Pe măsură ce intrăm în cel de-al 25-lea an de activitate, suntem tot mai bine poziționați pentru a-i ajuta pe retaileri să își gestioneze eficient strategiile și creativitatea, care este esențială pentru a le insufla consumatorilor pasiune și entuziasm.”, a declarat Manfred Litschka, director regional de vânzări la TCC.
TCC este o companie mondială de marketing care operează în parteneriat cu numeroşi retaileri pentru a crea şi implementa campanii de fidelizare în magazine, cu scopul creşterii vânzărilor şi profitului acestora. În România, TCC activează din 2008 şi a derulat campanii de fidelizare cu OMV, Mega Image, Penny, Kaufland, Metro şi Billa. TCC are în derulare mai multe campanii de fidelizare pe plan local, printre care Ice Age 4 și Pyrex la Penny Market, Shrek, Kappa Luggage, Dunlop, Guzzini (aparatură electrică pentru bucătărie) și Ellehammer Luggage la OMV.