Compania Nutrivita are un nou director comercial

Dănuț Gucianu, 40 de ani, a preluat recent poziția de Director Comercial al Nutrivita, unul dintre jucătorii principali pe piaţa de distribuţie a produselor dietetice şi BIO din România, iar principala sa responsabilitate pentru perioada următoare va fi cea de dezvoltare de noi canale de distribuție și de consolidare a afacerii. Compania Nutrivita are un nou director comercial

"Am ales sa mă alătur echipei Nutrivita pentru că îmi plac provocările și am sesizat în această piață multe oportunități de dezvoltare. Alături de managementul companiei am "simțit" că putem forma o echipă care să  transforme ceea ce în acest moment este un trend  - alimentația sănătoasă și echilibrată - într-o stare de normalitate”, a declarat Dănuț Gucianu, Director Comercial Nutrivita.

Cartea de vizită a lui Gucianu include o experiență de peste 15 ani în marketing, merchandising și vânzări dobândită în companii de top din industria alimentară, precum Nestle, Friesland, Reinert sau Ifantis, în poziții de middle și top management. Din 2012 Dănuț Gucianu a deținut funcția de Director de vânzări al Ifantis România, iar în 2015 a preluat managementul departamentului comercial al companiei.

"Prin cooptarea lui Dan în echipa Nutrivita ne propunem consolidarea poziției de lider de piață în distribuția de produse dietetice și BIO în România. Principalele sale obiective sunt o mai bună întelegere a nevoilor clienților actuali, dar și identificarea de noi oportunități de creștere atât a distribuției, cât și a notorietății mărcilor noastre. Observăm în ultimii doi ani schimbări importante în obiceiurile de consum ale românilor către produse mai naturale, mai sănătoase, ceea ce duce și la o atenție sporită acordată de partenerii noștri din retail categoriilor de produse "speciale". Cu o echipă consolidată, suntem pregătiți să răspundem cererii crescânde din partea clienților și a consumatorilor", spune Adelina Păsat, Director Executiv Nutrivita.

Nutrivita este o companie românească de distribuție și marketing de produse dietetice și BIO, înființată în 2007. În portofoliul companiei se regăsesc branduri precum Gerlinea, Gerble, Isostar, Bauckhof, Allergo sau Cereal Bio. În 2015, cifra de afaceri Nutrivita a depășit 10 milioane de lei. În 2016, planurile companiei vizează o creștere a volumului de vânzări cu 20%, extinderea sortimentului de produse și lansarea unei mărci proprii de produse BIO.

Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Cu vânzări de peste opt milioane de lei, impulsionate de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru un stil de viață cât mai sănătos,...
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Pe o piață dominată de contextul inflaționist, dar și provocări pe lanțul de aprovizionare, Nutrivita, unul dintre cei mai importanți...
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Dacă 2019 a fost un an excepțional, care a marcat vârful premiumizării pieței de produse dietetice și BIO din ultimii 5 ani, perioada pandemiei...