Bunge anunță noua sa structură organizațională
Începând cu sfârșitul lunii iulie, compania Bunge Prio a adoptat o nouă structură organizațională, aliniată cu strategia sa globală și regională. Astfel, Wojceich Bauman a preluat atribuțiile de Food Director pentru zona Europei Centrale, inclusiv România, iar la nivel local, Valentin Boșa a preluat integral responsabilitățile aferente activității comerciale pentru mărcile Bunge. Activitatea comercială aferentă mărcilor proprii ale retailerilor și vânzărilor de ulei vrac sunt conduse de către Dragoș Jiganie.
Wojceich Bauman are o experiență de 10 ani în cadrul companiei Bunge, fiind, de asemenea, responsabil pentru echipa europeană de Food Innovation. Anterior, Wojceich a lucrat pentru companii precum SABMiller și Nestle.
”Prin această nouă structură organizațională, Bunge Prio își va continua strategia de inovație, care a poziționat compania ca lider al pieţei de ulei. Mărcile cu tradiție pe piață au fost permanent reinventate de Bunge pentru a răspunde, atât nevoilor consumatorilor, cât și schimbărilor din domeniul nutriției și sănătății din România, astfel încât astăzi compania deține 5 mărci în Top 10 mărci uleiuri pentru gătit (conform informațiilor puse la dispoziție de Retail Zoom, în baza raportării centralizate pentru anul 2014, din universul de retaileri internaționali monitorizați)”, se arată în comunicatul de presă trimis de companie.
Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Nutre Group, care integrează capacitățile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele două companii în România și Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața locală și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Portofoliul complet al Bunge include nouă mărci, cele mai importante fiind: Floriol, Unisol, Raza Soarelui și Ulvex în România, dar și Kaliakra în Bulgaria.