Bunge anunță noua sa structură organizațională

Începând cu sfârșitul lunii iulie, compania Bunge Prio a adoptat o nouă structură organizațională, aliniată cu strategia sa globală și regională. Astfel, Wojceich Bauman a preluat atribuțiile de Food Director pentru zona Europei Centrale, inclusiv România, iar la nivel local, Valentin Boșa a preluat integral responsabilitățile aferente activității comerciale pentru mărcile Bunge. Activitatea comercială aferentă mărcilor proprii ale retailerilor și vânzărilor de ulei vrac sunt conduse de către Dragoș Jiganie. Bunge anunță noua sa structură organizațională

Wojceich Bauman are o experiență de 10 ani în cadrul companiei Bunge, fiind, de asemenea, responsabil pentru echipa europeană de Food Innovation. Anterior, Wojceich a lucrat pentru companii precum SABMiller și Nestle.

”Prin această nouă structură organizațională, Bunge Prio își va continua strategia de inovație, care a poziționat compania ca lider al pieţei de ulei. Mărcile cu tradiție pe piață au fost permanent reinventate de Bunge pentru a răspunde, atât nevoilor consumatorilor, cât și schimbărilor din domeniul nutriției și sănătății din România, astfel încât astăzi compania deține 5 mărci în Top 10 mărci uleiuri pentru gătit (conform informațiilor  puse la dispoziție de Retail Zoom, în baza raportării centralizate pentru anul 2014, din universul de retaileri internaționali monitorizați)”, se arată în comunicatul de presă trimis de companie.

Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Nutre Group, care integrează capacitățile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele două companii în România și Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața locală și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Portofoliul complet al Bunge include nouă mărci, cele mai importante fiind: Floriol, Unisol, Raza Soarelui și Ulvex în România, dar și Kaliakra în Bulgaria.

Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul – o sintagmă care ne-a marcat și pe care o auzim des. De ce? Pentru că suntem complicați,...
Producători de ulei de floarea soarelui, unt și zahăr, sub lupa Concurenței
Producători de ulei de floarea soarelui, unt și zahăr, sub lupa Concurenței
Consiliul Concurenței a declanșat trei investigații privind posibile înțelegeri de stabilire a prețurilor pe piețele producției de ulei de...
Prețul grâului, cel mai mare nivel din ultimii 13 ani în urma conflictului din Ucraina
Prețul grâului, cel mai mare nivel din ultimii 13 ani în urma conflictului din Ucraina
După ce Rusia a invadat Ucraina și a pus în pericol o sursă vitală de aprovizionare la nivel mondial, prețul grâului a urcat la cel mai mare...
Mihai Ciurtin, Intersnack România: „Corectitudinea în business este cartea ta de vizită”
Mihai Ciurtin, Intersnack România: „Corectitudinea în business este cartea ta de vizită”
Cu o experiență de peste 20 de ani în piața bunurilor de larg consum, traseul lui Mihai Ciurtin a fost un mix între evoluție profesională și...
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Consumatori recunoscuți ai uleiului de floarea-soarelui, românii fac în continuare alegeri în funcție de preț și mai puțin de calitate....
Bunge anunță noua sa structură organizațională
Bunge anunță noua sa structură organizațională
Începând cu sfârșitul lunii iulie, compania Bunge Prio a adoptat o nouă structură organizațională, aliniată cu strategia sa globală și...