Whiteland BTL Services devine Imersia multichannel agency
Agenţia Whiteland BTL Sevices a intrat într-un amplu proces de rebranding, astfel că începând cu data de 1 iunie, compania a devenit Imersia multichannel agency.
”Timpurile s-au schimbat, limitele dintre ATL şi BTL nu mai sunt atât de bine conturate şi nici suficiente în comunicare, iar toate acestea au determinat intrarea Whiteland BTL Services într-un amplu proces de rebranding”, a declarat Maria Martinaş, General Manager Imersia multichannel agency.
Început anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat şi vine împreună cu un nume şi un slogan nou, Live action. Acesta confirmă principalele calităţi pe care trebuie să le deţină o agenţie. La baza sloganului Live action stau trei ingrediente importante: We control (controlul asupra procesul), We take action (reacţionarea la cererile clientului) şi We deliver (livrarea profesionistă). De asemenea, Imersia multichannel agency îşi va extinde serviciile în noi segmente ale marketingului.
“Whiteland BTL Services înseamnă calitate în implementare, flexibilitate şi experienţă în piaţă şi când menţionăm aceste calităţi ne bazăm pe cei 7 ani de existenţă pe piaţă. Acestea sunt atuurile noastre. Imersia multichannel agency vine şi completează toate aceste atuuri cu acţiuni care includ modalităţi diferite prin care consumatorului îi este livrat un mesaj consistent despre un brand sau un produs”, a precizat Maria Martinaş.
Prezentă pe piaţa românească din 2009, Whiteland BTL Services oferă servicii de promovare şi merchandising. Din grupul Whiteland fac parte şi companiile Whiteland Sales&Marketing, specializată în vânzări şi marketing, Whiteland Logistics, specializată în servicii logistice integrate.