Whiteland BTL Services devine Imersia multichannel agency

Agenţia Whiteland BTL Sevices a intrat într-un amplu proces de rebranding, astfel că începând cu data de 1 iunie, compania a devenit Imersia multichannel agency.Whiteland BTL Services devine Imersia multichannel agency

”Timpurile s-au schimbat, limitele dintre ATL şi BTL nu mai sunt atât de bine conturate şi nici suficiente în comunicare, iar toate acestea au determinat intrarea Whiteland BTL Services într-un amplu proces de rebranding”, a declarat Maria Martinaş, General Manager Imersia multichannel agency.

Început anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat şi vine împreună cu un nume şi un slogan nou, Live action. Acesta confirmă principalele calităţi pe care trebuie să le deţină o agenţie. La baza sloganului Live action stau trei ingrediente importante: We control (controlul asupra  procesul), We take action (reacţionarea la cererile clientului) şi We deliver (livrarea profesionistă). De asemenea, Imersia multichannel agency îşi va extinde serviciile în noi segmente ale marketingului.

“Whiteland BTL Services înseamnă calitate în implementare, flexibilitate şi experienţă în piaţă şi când menţionăm aceste calităţi ne bazăm pe cei 7 ani de existenţă pe piaţă. Acestea sunt atuurile noastre. Imersia multichannel agency vine şi completează toate aceste atuuri cu acţiuni care includ modalităţi diferite prin care consumatorului îi este livrat un mesaj consistent despre un brand sau un produs”, a precizat Maria Martinaş.

Prezentă pe piaţa românească din 2009, Whiteland BTL Services oferă servicii de promovare şi merchandising. Din grupul Whiteland fac parte şi companiile Whiteland Sales&Marketing, specializată în vânzări şi marketing, Whiteland Logistics, specializată în servicii logistice integrate.

Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Whiteland mizează pe un nou model de business pentru a-și securiza creșterea în 2022
Whiteland mizează pe un nou model de business pentru a-și securiza creșterea în 2022
Whiteland Import Export se bazează pe un model nou de business și o structură teritorială nouă și flexibilă, ușor de recalibrat indiferent...
Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național
Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național
Whiteland Import Export distribuie  brandul „Ploo-N Gură” către jucătorii din comerțul tradițional pe categoriile de mezeluri, brânzeturi...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...