Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național

Whiteland Import Export distribuie  brandul „Ploo-N Gură” către jucătorii din comerțul tradițional pe categoriile de mezeluri, brânzeturi și articole de băcănie din această săptămână.  Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național

„Parteneriatul între BFC Highest Consulting și Whiteland Import Export a ajuns să fie realizabil datorită evoluției brandului pe piață externă, interesului arătat în piață internă, cât și a faptului că a confirmat în intern acolo unde a fost deja listat. Primul pas va fi făcut în retailul tradițional, dar nu este exclusă și colaborarea cu clienții din modern trade. Cu siguranță va fi un proiect de succes având în vedere direcțiile discutate împreună cu George Ștefănescu și colegii lui implicați în acest proiect. Ca și portofoliu de produse, Whiteland vă distribui toate gamele (mezeluri, lactate și produse de băcănie mai exact borșul pentru început)”, a explicat pentru Progresiv Bogdan Colea, fondatului Brandului Ploo-N Gură.

„Pentru că a avut un mare succes în diaspora, a fost solicitat și pe piața națională, fapt care a pus bazele acestui nou parteneriat între firmele noastre, în dorința de a acoperi și piața din România”, completează reprezentanții Whiteland Import Export.

Gândit ca un brand pentru „Cei de afară cu dor de țară”, Ploo-N în Gură s-a extind tot mai mult și pe piața locală. După parteneriatul cu Supermarketurile La Cocoș, produsele au fost listate și rețeaua Annabella. În plus, odată cu lansarea platformei Freshful by Emag, produsele Ploo-N Gură sunt disponibile online.

Dacă inițial brandul Ploo-N Gură avea să fie reprezentat prin patru mix grill-uri, la momentul actual portofoliul a ajuns să numere 88 de SKU-uri. 55 sunt numai în categoria de mezeluri, alte 15 în cazul produselor congelate și 12 în categoria lactatelor. Peste acestea se adaugă cele trei noi sortimente de borș.

Cumulat, producția medie lunară sub brandul Ploo-N Gură a ajuns la aproximativ 20 de tone în ceea ce privește mezelurile și încă cinci tone în cazul lactatelor. În cazul acestora din urmă, Cooperativa Agricolă Agrolact Moldova asigură producția. De partea cealaltă, în cazul mezelurilor și a mix grill-urilor, producția este asigurată de fabrica de preparate din carne Policalita.

Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Scădere în volum, orientare către formate și cantități mai mici, downtrading, nivel de loializare scăzut. Acestea sunt doar câteva dintre...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...

Dincolo de parteneriatele de pe piața locală, brandul continuă să se extindă în străinătate. „Suntem prezenți în Spania, Italia, Anglia, Germania, Luxemburg, Belgia și Olanda, iar acum țintim și țările nordice. În plus, recent am activat trei clienți noi plus lansarea unui parteneriat la un nivel de amploarea celui din Spania avut cu Much More Market”, concluzionează Bogdan Colea.

Brandul Ploo-N Gură își face loc în retailul independent și țintește extinderea în online
Brandul Ploo-N Gură își face loc în retailul independent și țintește extinderea în online
Gândit ca un brand pentru „Cei de afară cu dor de țară”, Ploo-N în Gură se extinde acum tot mai mult și pe piața locală. După...
Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate
Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate
Proprietarul brandului Ploo-N Gură a extins gama produselor lactate cu noi sortimente, toate produse cu ajutorul Cooperativei Agricola Agrolact...
Ploo-N Gură, povestea unui brand cu rulaje de 400.000 euro la 4 luni de la lansare
Ploo-N Gură, povestea unui brand cu rulaje de 400.000 euro la 4 luni de la lansare
Cu o experiență de peste două decenii în vânzări, Bogdan Colea a decis să își extindă competențele manageriale și în zona...
Brandul Ploo-N Gură se extinde și pe piața locală
Brandul Ploo-N Gură se extinde și pe piața locală
Gândit inițial pentru piața externă, brandul Ploo-N Gură va fi listat și în retailul local. Bogdan Colea, proprietarul brandului, spune că...