Volumele de bere Molson Coors au crescut în T3 cu 5% în Europa

Producătorul de bere Molson Coors, care deține compania Bergenbier, a raportat o creștere de 4,9% a volumelor de bere vândute în Europa în trimestrul al treilea, în condițiile în care nouă din cele 11 piețe din regiune, unde grupul canadian este prezent, au obținut creșteri. Volumele de bere Molson Coors au crescut în T3 cu 5% în Europa

Valoarea obținută pe hectolitrul de bere vândut a scăzut însă cu 1,8%, pe fondul încheierii contractului de utilizare a brandurilor grupului Modelo (deținătorul Corona) în Marea Britanie.

Veniturile înainte de impozitare obținute de Molson Coors în Europa au scăzut cu 6,7%, până la 94,6 milioane de dolari, ca urmare a fluctuațiilor nefavorabile de pe piața valutară. În schimb, la rate de schimb constante, veniturile inainte de impozitare au crescut cu 7,1%, ca urmare a vânzărilor mai mari de bere, costurilor mai mici și rezultatelor pozitive ale politicilor.

La nivel de grup, volumul vânzărilor a crescut cu 0,7% în trimestrul al treilea, la 16,6 milioane de hectolitri. Vânzările nete au scăzut cu 12,9% la circa un miliard de dolari, în urma fluctuațiilor valutare, dar au crescut cu 0,7% raportat la rate de schimb constante.

În România, Bergenbier estimează o ușoară creștere a afacerilor pentru acest an. Cifra de afaceri a companiei a fost de 571 de milioane de lei în 2014.

bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...
 Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership. Victor Teioșanu se alătură în calitate de Director...
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...
Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020
Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020
Producătorul de bere Molson Coors a raportat o scădere de 8,7% a vânzărilor nete în primul trimestru din 2020, în comparație cu perioada...