Volumele de bere Molson Coors au crescut în T3 cu 5% în Europa
Producătorul de bere Molson Coors, care deține compania Bergenbier, a raportat o creștere de 4,9% a volumelor de bere vândute în Europa în trimestrul al treilea, în condițiile în care nouă din cele 11 piețe din regiune, unde grupul canadian este prezent, au obținut creșteri.
Valoarea obținută pe hectolitrul de bere vândut a scăzut însă cu 1,8%, pe fondul încheierii contractului de utilizare a brandurilor grupului Modelo (deținătorul Corona) în Marea Britanie.
Veniturile înainte de impozitare obținute de Molson Coors în Europa au scăzut cu 6,7%, până la 94,6 milioane de dolari, ca urmare a fluctuațiilor nefavorabile de pe piața valutară. În schimb, la rate de schimb constante, veniturile inainte de impozitare au crescut cu 7,1%, ca urmare a vânzărilor mai mari de bere, costurilor mai mici și rezultatelor pozitive ale politicilor.
La nivel de grup, volumul vânzărilor a crescut cu 0,7% în trimestrul al treilea, la 16,6 milioane de hectolitri. Vânzările nete au scăzut cu 12,9% la circa un miliard de dolari, în urma fluctuațiilor valutare, dar au crescut cu 0,7% raportat la rate de schimb constante.
În România, Bergenbier estimează o ușoară creștere a afacerilor pentru acest an. Cifra de afaceri a companiei a fost de 571 de milioane de lei în 2014.