Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership. Victor Teioșanu se alătură în calitate de Director de marketing după ce a deținut anterior roluri de leadership în companii multinaționale, atât în FMCG, cât și în industria de retail, a activat mai mult de 15 ani în brand management și trade marketing și are o cunoaștere largă a industriei berii din România.
„Suntem încântați să îl primim în echipă pe Victor Teioșanu, un profesionist în marketing și în industria berii, care are o viziune orientată către rezultate. Mă bucur că ne putem baza pe experiența și pe cunoștințele lui extrem de valoroase în atingerea obiectivelor noastre de business și sunt sigur că va fi un membru de bază în echipa Bergenbier S.A”, a declarat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.
„Mă bucur să fiu înconjurat de o echipă de profesioniști ai unei industrii extrem de frumoase și efervescente și să descopăr la Bergenbier S.A. un loc al prieteniei și colegialității. Dincolo de proiectele extraordinare și brand-urile simbol, am găsit o companie responsabilă, cu direcții și strategii ambițioase”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director România.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, cu un portofoliu vast, ce acoperă toate momentele de consum. De asemenea, compania are o direcție clară de sustenabilitate pe trei piloni: oamenii, mediul înconjurător și consumul responsabil de alcool.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.
Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.