Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director. Monica Constantin a deținut anterior roluri de leadership în companii multinaționale, atât în FMCG, cât și în industria de retail. Se alătură echipei Bergenbier S.A., unde coordonează activitățile juridice, afaceri corporative, comunicare și sustenabilitate. Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs

„Îi urez bun venit Monicăi, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în departamente juridice din companii multinaționale, o persoană orientată spre rezultate și spre dezvoltarea personală. Mă bucur că ne putem baza pe experiența și pe cunoștințele ei și sunt sigură că va fi un membru de bază în echipa Bergenbier S.A.”, a punctat Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director pentru Europa Centrală și de Est.

„Suntem încântați să o primim pe Monica Constantin în compania noastră și să avem astfel echipa de leadership întregită printr-un profesionist cu vaste cunoștințe în domeniul său. Am încredere că experiența sa va fi extrem de valoroasă în atingerea obiectivelor strategice ale companiei noastre”, a adăugat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

„Am găsit în Bergenbier S.A. o companie responsabilă, un loc al prieteniei, al colegialității și al sprijinului și totodată o companie în care povestea berii se scrie în fiecare zi. Mă bucur să încep acest nou capitol și să fiu înconjurată de profesioniști ai acestei industrii frumoase și efervescente”, a declarat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.


Citește și Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat


Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, cu un portofoliu vast, ce acoperă toate momentele de consum din piață. Producătorul de bere a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creștere cu peste 11% față de anul anterior.

Compania este axată pe reducerea amprentei de carbon, iar în 2022 producătorul a lansat platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, prin care promovează angajamentele pentru mediul înconjurător, oameni și consumul responsabil.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. 

Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

 

Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul...