Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020

Producătorul de bere Molson Coors a raportat o scădere de 8,7% a vânzărilor nete în primul trimestru din 2020, în comparație cu perioada similară de anul trecut. Afectate de pandemia de coronavirus, vânzările au ajuns la 2,1 miliarde de dolari în primele trei luni din acest an. Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020

În Europa, vânzările nete au scăzut cu 15,5%, iar în America de Nord cu 7,4%.

EBITDA a scăzut cu 16,6%, până la 352,2 milioane de dolari, față de 422,3 milioane de dolari în primul trimestru din anul trecut.

Președintele și CEO-ul Molson Coors, Gavin Hattersley, a descris primul trimestru din 2020 ca fiind ”diferit de orice altă perioadă din lunga istorie a companiei noastre”.

Compania a emis un avertisment de impact negativ atât asupra vânzărilor nete cât și a profitului în 2020, mai ales în al doilea trimestru. Producătorul de bere își retrage prognozele financiare pentru 2020, invocând incertitudinea cauzată de impactul pandemiei de coronavirus.

Pe piața locală, grupul canadian Molson Coors deține compania Bergenbier, care are în portofoliu branduri ce sunt produse aici, ca Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois și Lowenbrau, pe lângă care mai importă și mărcile Corona și Leffe.

Bergenbier extinde portofoliul în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier extinde portofoliul în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
 Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership. Victor Teioșanu se alătură în calitate de Director...
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...