Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020
Producătorul de bere Molson Coors a raportat o scădere de 8,7% a vânzărilor nete în primul trimestru din 2020, în comparație cu perioada similară de anul trecut. Afectate de pandemia de coronavirus, vânzările au ajuns la 2,1 miliarde de dolari în primele trei luni din acest an.
În Europa, vânzările nete au scăzut cu 15,5%, iar în America de Nord cu 7,4%.
EBITDA a scăzut cu 16,6%, până la 352,2 milioane de dolari, față de 422,3 milioane de dolari în primul trimestru din anul trecut.
Președintele și CEO-ul Molson Coors, Gavin Hattersley, a descris primul trimestru din 2020 ca fiind ”diferit de orice altă perioadă din lunga istorie a companiei noastre”.
Compania a emis un avertisment de impact negativ atât asupra vânzărilor nete cât și a profitului în 2020, mai ales în al doilea trimestru. Producătorul de bere își retrage prognozele financiare pentru 2020, invocând incertitudinea cauzată de impactul pandemiei de coronavirus.
Pe piața locală, grupul canadian Molson Coors deține compania Bergenbier, care are în portofoliu branduri ce sunt produse aici, ca Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois și Lowenbrau, pe lângă care mai importă și mărcile Corona și Leffe.