Veniturile PepsiCo, creștere de 5,3% susținută de divizia de snackuri
Veniturile nete raportate de PepsiCo la finalul trimestrului trei din acest an arată o creștere de 5,3% față de trimestrul anterior, peste estimările analiștilor. Concret, au ajuns la 18,09 miliarde de dolari, potrivit raportului publicat de companie, față de 17,23 de miliarde de dolari cât erau estimările inițiale.
Raportat la primele nouă luni ale acestui an, veniturile nete raportate de PepsiCo au crescut cu 3%.
La veniturile totale, piața europeană a contribuit cu puțin peste 18%, adică 3,3 miliarde de dolari.
În schimb, vânzările Frito-Lay din America de Nord au crescut cu 7% până la finalul lunii septembrie, până la pragul de 4,4 miliarde de dolari.
Ramon Laguarda, președinte și CEO al gigantului alimentar, spune că, în privința creșterii organice, avansul înregistrat în trimestrul trei a fost de 4,2%. „Aceste rezultate reflectă evoluția continuă a diviziei de snackuri și alimente și o îmbunătățire semnificativă a afacerii noastre globale pe zona de băuturi”, completează acesta.
Pentru restul anului fiscal 2020, Pepsi se așteaptă la o creștere organică a veniturilor de 4%, în conformitate cu previziunile sale anterioare, și la un profit pe acțiune de 5,5 dolari, în scădere de această dată cu 38 de cenți față de prognoza inițială.
În privința costurilor generate de pandemie, grupul a cheltuit 147 de milioane de dolari numai în intervalul iulie – septembrie pentru costurile asociate pandemiei, inclusiv echipamentele de protecție.