PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de dolari, scrie foodbev.com.
Această cifră include 300 de milioane dolari în beneficii fiscale anticipate, în numerar, rezultând un preț net de achiziție de 1,65 miliarde dolari. Achiziția face parte din strategia PepsiCo de a-și diversifica portofoliul de produse și să-l alinieze cu orientarea consumatorilor spre opțiuni mai sănătoase pe segmentul băuturilor.
”Mai mult ca oricând, consumatorii caută opțiuni convenabile și gustoase care să se potrivească stilului lor de viață și să răspundă interesului lor crescând pentru sănătate și bunăstare”, a spus Ramon Laguarta, Președinte și CEO al PepsiCo.
Fondat de Allison și Stephen Ellsworth, Poppi a câștigat teren pe piața băuturilor prin combinarea prebioticelor, sucului de fructe și oțetului de mere într-o suc cu conținut scăzut de calorii, care nu conține mai mult de cinci grame de zahăr per porție.
Pe măsură ce piața băuturilor funcționale continuă să se extindă, această mișcare va valorifica potențialul de creștere al Poppi, în timp ce PepsiCo își consolidează angajamentul față de inovație în sectorul băuturilor.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.





