Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul la nivelul Europei de Est pentru segmentul Consumer Business fiind de 6,3%, potrivit raportului financiar.
La nivelul grupului segmentul de Consumer Business a raportat un avans de 8,8%, până la valoarea de 6,1 miliarde de euro.
Potrivit lui Vincent Warnery, CEO Beiersdorf, compania a făcut progrese semnificative în ceea ce privește arii precum sustenabilitate, inovație și digitalizare.
Brandul Nivea a înregistrat o creștere de 5,5% a vânzărilor la nivelul anului trecut, pe fondul evoluției gamei de produse Nivea Luminous 630. Producătorul a anunțat recent achiziția brandului de îngrijire a feței Chantecaille, respectiv deschiderea unui nou centru de inovații în New Jersey.
Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA - nr. 1 în îngrijirea pielii -, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.





