Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția de la Fatih Alpaslan, care s-a alăturat Beiersdorf Polonia, în calitate de Country Manager. Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova

Cu o experiență de peste 14 ani în industria bunurilor de larg consum, Martin Stoebe face parte din echipa Beiersdorf din anul 2015. Timp de patru ani a deținut funcția de Country Manager Columbia, iar din iunie 2021 și până de curând a fost Global Manager pentru proiecte strategice în cadrul companiei. Martin Stoebe are un master în Administrarea Afacerilor absolvit în 2008 la Universitatea din Mannheim, iar în 2012 a obținut titlul de Doctor în Marketing la Universitatea din Hamburg. În calitate de Country Manager pentru România, Bulgaria și Moldova, Stoebe se va ocupa de strategia operațională și de dezvoltare a bussinesului pentru cele trei țări.

“Beiersdorf înseamnă oameni inspirați, care fac din această companie un loc minunat de muncă. În prezent, mă concentrez pe ascultarea acestor echipe. Pentru viitor, una dintre prioritățile noastre cheie va fi în jurul digitalizării și sustenabilității", spune acesta.  Cât despre noile piețe pe care urmează să le coordoneze, Martin Stoebe spune că acestea au cunoscut o dezvoltare rapidă în ultimii ani și devin din ce în ce mai competitive. "România și Bulgaria au înregistrat o dinamică impresionantă în ultimii ani. Fac parte dintre țările cu cea mai rapidă creștere din Europa și ne așteptăm să joace un rol din ce în ce mai relevant”. a declarat noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova.

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA - nr. 1  în îngrijirea  pielii  -, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.

 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA a lansat primele produse antirid ce conțin coenzima Q10 în 1998. Prin această inovație, compania a dus la următorul nivel ingredientele...
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato...
Cum va fi împachetat anul acesta momentul de consum Crăciun
Cum va fi împachetat anul acesta momentul de consum Crăciun
Dacă în anii precedenți asistam la o explozie a vânzărilor în perioada sărbătorilor de iarnă, 2022 ar putea aduce o întrerupere a...
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul...
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de...