Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de milioane de dolari, mișcare realizată pentru a-și consolida poziția pe piața din America de Nord, scrie Reuters.
Producătorul german a anunțat că brandul Coppertone a înregistrat anul trecut vânzări de circa 213 milioane de dolari. Tranzacția va fi supusă aprobării autorităților de concurență și ar urma să fie finalizată în trimestrul al treilea.
În primul trimestru vânzările Beiersdorf în America de Nord au crescut cu 3,7%.
Stefan de Loecker, care a preluat poziția de CEO al Beiersdorf în luna ianuarie a acestui an, a punctat că intenționează să se axeze pe achiziții.
Brandul Nivea Sun, deținut de Beiersdorf, este lider de piață în categoria produselor de protecție solară în Europa, compania fiind activă pe acest segment și cu marca Eucerin.
Lansat în anul 1944, Coppertone a fost achiziționat de Bayer în anul 2014. Odată cu această tranzacție, Bayer a precizat că se va concentra pe dezvoltarea unor branduri din zona farma precum Aspirin și Berocca.
Compania germană Beiersdorf este prezentă pe piața din România încă din 1999, având în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin. Producătorul a încheiat anul trecut cu afaceri de 261,3 milioane de lei și un profit net de 19,4 milioane de lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile.



