Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato au înregistrat o performanță foarte bună, generând un avans al vânzărilor de două cifre în primul semestru, scrie Esmmagazine.com.
Compania germană estimează o creștere anuală a vânzărilor cuprinsă între 9% și 12%, după ce în primele șase luni producătorul Nivea a raportat un avans de 12,3% al afacerilor, până șa 4,9 miliarde euro, și un profit operațional de 852 milioane euro.
”Atât Nivea, cât și produsele dermato și cele de protecție solară a tenului, au înregistrat o creștere importantă la nivelul tuturor regiunilor, balansând evoluția modestă a businessului de produse premium”, potrivit companiei.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările brandului Nivea au crescut cu 17,9%, în timp ce mărcile de dermato Eucerin și Aquaphor au afișat un avans de 26,1% pe fondul unei cereri foarte mari pentru produse de protecție solară, în special în America de Nord și America Latină.
Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 136 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA - nr. 1 în îngrijirea pielii -, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.





