Europa a alimentat creșterea Beiersdorf în primul trimestru
Beiersdorf, producătorul Nivea, a afișat o creștere organică a vânzărilor de 6,5% în primul trimestru al acestui an, evoluția fiind susținută în special de operațiunile din Europa, potrivit raportului financiar al companiei.
În termeni nominali, vânzările au crescut cu 0,4%, până la 1,8 miliarde de euro, comparativ cu aceeași perioadă din 2017.
În Europa, principalul motor de creștere a business-ului în primul trimestru, vânzările organice au avansat cu 4,3%, până la 765 milioane de euro. În Europa de Vest creșterea a fost de 4,2%, rezultate favorabile fiind raportate de Germania, în timp ce performanța business-ului din Franța a fost sub cea din 2017. În Europa de Est, vânzările au crescut cu 4,5%.
La nivelul întregului an Beiersdorf anticipează o majorare a vânzărilor de 4%.
Compania germană Beiersdorf este prezentă pe piața din România încă din 1999, având în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin. Beiersdorf România a realizat în 2016 venituri de 237,8 milioane de lei (peste 52 de milioane de euro) în creștere cu 10% față de anul anterior. În ceea ce privește profitul, producătorul a raportat un rezultat net de 14,3 milioane de lei (3,1 milioane de euro), în creștere cu 21% față de 2015.





