Unilever relansează gelurile de duş Dove
Unilever South Central Europe relansează gama de geluri de duș Dove. Schimările sunt reflectate atât la nivelul formulei, cât şi la nivel de ambalaj, acesta fiind acum mai elegant şi oferind o mai bună vizibilitate la raft. Formula revoluţionară a noilor geluri de duş Dove îmbină îngrijirea superioară a pielii cu proprietăţi senzoriale deosebite.
În plus, Unilever a lansat şi trei variante noi de geluri de duş: Dove Gentle Exfoliating – cu particule exfoliante care redau strălucirea naturală a pielii, Dove GoFresh Revitalise – cu parfum revitalizant de mandarine și flori de Tiaré ce revigorează pielea) şi Dove Caring Protection – creat pentru pielea uscată.
”La începutul acestui an am relansat gama de săpunuri Dove şi acum anunţăm o nouă formulă pentru gelurile de duş. În plus, anul acesta vor mai fi dezvoltate şi alte proiecte speciale sub brandul Dove. În acest context estimăm o creştere de două cifre pentru brandul Dove”, a declarat Alma Dinu, brand manager Dove.
Campania de promovare a noii game de geluri de duș este una integrată și include promovare prin spot TV, în publicațiile print și online, acțiuni de relații publice, dar și acțiuni de promovare în magazine.
Portofoliul complet de geluri de duș Dove include:
- Gama de bază cu variantele: Dove Deeply Nourishing, Dove Gentle Exfoliating, Dove Silk Glow si Dove Caring Protection
- Gama GoFresh cu variantele: Dove Fresh Touch, Dove Revitalise, Dove Restore și Dove Revive
- Gama Purely Pampering cu variantele Dove Shea Butter with Warm Vanilla, Dove Coconut Milk with Jasmine Petals, Dove Almond Cream with Hibiscus, Dove Pistachio Cream with Magnolia
Unilever, una dintre cei mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum din România, este prezentă pe piață locală din 1995, activând în industria produselor de îngrijire personală și a locuinței și în industria produselor alimentare. Din portofoliul Unilever fac parte branduri precum Dove, Rexona, Clear, Dero, Omo, Cif, Domestos, Delma, Rama, Becel.