Irina Urechean se alătură boardului Unilever South Central Europe ca Director Marketing Home Care
Unilever South Central Europe (USCE) anunță numirea Irinei Urechean în rolul de Director Marketing al categoriei Home Care, începând cu 1 iulie. Din acest rol, Irina se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Home Care ale Unilever.
Până în prezent, Irina a ocupat funcția de Marketing Category Manager Laundry USCE.
Irina Urechean preia noul rol de la Monica Tamaș, care până în prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty & Personal Care. Începând cu 1 iulie, Monica Tamaș va continua să coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, în rolul de Director Marketing Beauty & Personal Care USCE, având în portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.
Irina s-a alăturat echipei Unilever în 2010, iar timp de 10 ani experiența ei în marketing s-a conturat în fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la înghețată și Food, la Beauty & Personal Care și Home Care. Cele mai recente proiecte pe care și-a lăsat amprenta sunt lansarea brandului Plant Line în România în 2019 și relansarea la nivel de comunicare și packaging a brandului Dero, la începutul lui 2020.