Unilever raportează vânzări pe plus în T3

Gigantul anglo-olandez a raportat în trimestrul al treilea din acest an o cifră de afaceri de 13,5 miliarde de euro, în creștere cu 4% față de perioada similară din 2020 când producătorul înregistra rulaje de 12,9 miliarde de euro, în scădere cu 2,4% față de perioada similară din 2019.

În perioada iulie – septembrie, vânzările Unilever pe divizia de produse alimentare și răcoritoare au crescut cu 3%, generând o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de euro. Divizia de înfrumusețare și îngrijire personală a înregistrat vânzări în creștere cu 2,6%, iar în cazul produselor de curățenie, avansul a fost de 1,4%. Unilever raportează vânzări pe plus în T3

În al treilea trimestru, vânzările online înregistrate de Unilever au crescut cu 38% și reprezintă acum 12% din totalul tranzacțiilor.

Potrivit raportului financiar, cele mai bune evoluții au fost înregistrate în Statele Unite, China și India, în timp ce în Europa și America de Nord raportează scăderi din cauza efectelor pandemiei. De altfel, deși la nivelul piețelor europene cererea a revenit pe creștere în special datorită diviziei de înghețată, datele sunt încă departe de nivelul înregistrat în 2019.

Cumulat, după primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Unilever s-a ridicat la 39,3 miliarde de euro. Pentru 2021, gigantul anglo-olandez estimează o creștere a businessului cuprinsă între 3 și 5%.

 

Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever a depășit estimările de creștere privind vânzările înregistrate în prima jumătate a acestui an, după ce a majorat din nou...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv...
Impactul pandemiei asupra afacerilor Unilever: declin de 2,4% în T3
Impactul pandemiei asupra afacerilor Unilever: declin de 2,4% în T3
Cifra de afaceri raportată de Gigantul Anglo-olandez Unilever pentru trimestrul al treilea al acestui an este de 12,9 miliarde de euro, în...