Unilever raportează vânzări pe plus în T3
Gigantul anglo-olandez a raportat în trimestrul al treilea din acest an o cifră de afaceri de 13,5 miliarde de euro, în creștere cu 4% față de perioada similară din 2020 când producătorul înregistra rulaje de 12,9 miliarde de euro, în scădere cu 2,4% față de perioada similară din 2019.
În perioada iulie – septembrie, vânzările Unilever pe divizia de produse alimentare și răcoritoare au crescut cu 3%, generând o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de euro. Divizia de înfrumusețare și îngrijire personală a înregistrat vânzări în creștere cu 2,6%, iar în cazul produselor de curățenie, avansul a fost de 1,4%.
În al treilea trimestru, vânzările online înregistrate de Unilever au crescut cu 38% și reprezintă acum 12% din totalul tranzacțiilor.
Potrivit raportului financiar, cele mai bune evoluții au fost înregistrate în Statele Unite, China și India, în timp ce în Europa și America de Nord raportează scăderi din cauza efectelor pandemiei. De altfel, deși la nivelul piețelor europene cererea a revenit pe creștere în special datorită diviziei de înghețată, datele sunt încă departe de nivelul înregistrat în 2019.
Cumulat, după primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Unilever s-a ridicat la 39,3 miliarde de euro. Pentru 2021, gigantul anglo-olandez estimează o creștere a businessului cuprinsă între 3 și 5%.