Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1

Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv majorărilor de preț, în condițiile în care volumele au scăzut cu 1%, scrie Retaildetail.eu. Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1

Compania a crescut prețurile la nivel global cu o medie de 8,3%, în timp ce în Europa majorarea a fost limitată la 5,4%. Produsele utilizate în gospodării au raportat cea mai mare creștere a prețurilor, de 12,5%, ceea ce a atras după sine o contracție de 2,89% a volumelor vândute. Detaliat, în categoria produselor de îngrijire și înfrumusețare prețurile au urcat cu 7,4%, în timp ce pe categoriile de food și înghețată scumpirea a fost de 7,1%.

Citiți și: Ana-Maria Pâslaru, Unilever, despre teoria optimismului în business

Creșterea prețurilor nu se va opri însă aici, compania estimând pentru prima jumătate a acestui an costuri suplimentare de 2,1 miliarde de euro, iar în cel de-al doilea semestru de 2,7 miliarde de euro. În plus, Unilever intenționează să transmită mai departe aceste creșteri către consumatorul final, chiar dacă va exista în mod inevitabil un impact asupra volumelor. La nivelul întregului an, compania estimează că va raporta afaceri cu până la 6,5% mai mari.

Înființat în 1930, Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală. Pe plan local businessul este coordonat de Unilever South Central Europe care gestionează din Bucureşti operaţiunile în şapte ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Republica Moldova.

 

 

Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever a depășit estimările de creștere privind vânzările înregistrate în prima jumătate a acestui an, după ce a majorat din nou...
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Unilever anunță schimbări în strategia organizațională prin numirea Ramonei Pârvescu ca Head of Unilever România începând cu luna octombrie...
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...