Un nou târg Auchan de cafea și ceai: cafeaua single origin și cea de specialitate, tot mai căutate
Până pe 7 februarie 2023, hypermarketurile Auchan din întreaga țară organizează tradiționalul Târg de Cafea și Ceai, ajuns anul acesta la cea de-a XI-a ediție. Peste 330 de sortimente de cafea și ceai sunt expuse atât în magazine, cât și online. Potrivit reprezentanților Auchan, popularitatea noilor echipamente de uz casnic de preparare a cafelei a revigorat segmentul de cafea boabe, iar cafeaua single origin și cafeaua de specialitate proaspăt prăjite reprezintă noua tendință a pieței cafelei, aceste segmente înregistrând creșteri față de anul trecut.
Astfel, în 2022, clienții au optat atât pentru ambalajele mici (250g), cât și pentru cele mari (de peste 500g). De asemenea, la fel de căutate rămân și capsulele de cafea, care au înregistrat la rândul lor creșteri, datorate unor inovații cum ar fi capsulele compostabile sau capsulele cu cafea de origine. În top rămâne și cafeaua măcinată, deși situată pe un trend ușor descendent. Românii preferă tot mai mult și aparatele de cafea compatibile cu mai multe tipuri de capsule, Auchan lansând un astfel de produs la finalul anului trecut, marcă proprie Qilive. Când vine vorba de ceai și ciocolată caldă, acestea înregistrează o creștere a cererii sezonieră, vara și în special iarna.
În ediția de februarie a revistei Progresiv veți putea o citi o analiză detaliată despre piața de cafea din România, evoluția jucătorilor în ultimul an și ce oportunități de dezvoltare există în 2023.
Sortimentația expusă în cadrul târgului cuprinde toate tipurile de cafea - măcinată, boabe, capsule instant sau cafea la filtru individual, o noutate care nu necesită utilizarea unui echipament special de preparare a cafelei la filtru, fiind suficientă doar apa fierbinte, precum și de o varietate de ceaiuri, de la ceai de fructe, de plante, până la ceai verde și negru. Aromele inedite provin din zone recunoscute pentru culturile de cafea, precum Brazilia, Columbia, Etiopia, Costa Rica, Honduras, Peru, India, El Salvador sau Kenya. Totodată, oferta din această ediție include și o mulțime de articole de renume din categoria băuturilor calde, precum ciocolata caldă. Evenimentul aduce laolaltă atât produsele vedetă, consacrate deja pe piață, cât și peste o sută de noutăți, prezente pentru prima dată în cadrul târgului. De asemenea, clienții vor putea găsi și produse complementare preparării și servirii cafelei și ceaiului. Prețurile încep de la 0.85 lei și ajung până la 85 de lei.
Citește și: Consumul moderat de cafea are beneficii clare asupra sănătății
„Ediția de anul acesta a Târgului de Cafea și Ceai Auchan reunește o gamă largă de noutăți, pentru că ne dorim întotdeauna să ne surprindem clienții cu o selecție din cele mai bune produse și să răspundem cerințelor lor. Am creat un mix special de mărci consacrate și branduri gata să fie descoperite și ne bucurăm să aducem la raft anul acesta și un procent de 15% produse marca Auchan, la un excelent raport calitate - preț. Cafeaua de origine și cafeaua de specialitate se numără printre preferate, precum și cafeaua măcinată. De asemenea, venim în întâmpinarea clienților cu prețuri care să atenueze inflația actuală, susținerea puterii de cumpărare fiind o prioritate permanentă pentru noi”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.
În ceea ce privește marca proprie de cafea Auchan, aceasta este formată dintr-o varietate de produse, atât cafea măcinată Arabica, capsule cu numeroase arome și cafea boabe, inclusiv decofeinizată. De asemenea, oferta include și o selecție de produse ecologice, în gama Auchan Bio clienții având la dispoziție cafea măcinată, instant, boabe, dar și capsule de cafea de proveniență din țări precum Peru și Columbia.
Auchan România are în portofoliu 327 de magazine, cuprinzând 33 de hypermarketuri, 7 supermarketuri și 287 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 270 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.
Vezi și: Cafeaua, o categorie în care premiumizarea dă tonul creșterii