Un nou brand pe piața FMCG: Alce Nero, liderul pieţei italiene de alimente bio, intră în România

Mico Total Distribution, cu o experienţă de 5 ani în importul şi distribuţia de produse alimentare, a semnat un contract de distribuție exclusivă în România pentru brandul Alce Nero, liderul pieţei italiene de alimente bio. Alce Nero completează astfel selecţia de peste 15 branduri de produse certificate (bio, fair trade, gourmet, vegan) distribuite de Mico pe piaţa românească, răspunzând cererii în creştere pentru alimente de calitate, cu ingrediente naturale şi la preţuri accesibile. Un nou brand pe piața FMCG: Alce Nero, liderul pieţei italiene de alimente bio, intră în România

Mico Total Distribution a încheiat deja contracte cu lanțuri comerciale internaționale, băcănii de familie și platforme de e-commerce, prin care asigură distribuția produselor în toată țara. Astfel, produsele Alce Nero pot fi găsite în rețelele de supermarketuri/hypermarketuri Mega Image, Carrefour, Cora, în băcăniile Real Foods, Grande Mercato, Dasano, magazinele Bebe Tei, precum și pe eMAG Marketplace. 

Înfiinţată în 1978, compania Alce Nero reprezintă un consorțiu de peste 1.000 cultivatori şi producători de produse certificate ECO, fiind printre pionierii alimentaţiei ecologice în Italia. Producţia este 100% internă, compania având peste 600 de hectare convertite în agricultură organică. An după an, Alce Nero s-a menţinut liderul pieţei italiene de produse bio, poziţie reconfirmată de cifra de afaceri care depăşeste 90 milioane de euro. Alce Nero oferă o gamă diversă de produse ce folosesc ingrediente 100% organice, de la paste făinoase, sosuri de roșii, orez, năut, la biscuiți, ciocolată, gemuri, ulei de măsline etc.

“Alce Nero completează într-un mod ideal gama de produse de calitate, cu etichetă curată, pe care ne-am angajat să o livrăm în supermarketurile și băcăniile din România. Pentru că segmentul de piață căruia ne adresăm este format din consumatori preocupaţi de o alimentaţie sănătoasă, strategia pe care o urmărim este de dezvoltare a portofoliul de produse «clean label», care înregistrează o creştere dinamică în România. Ne adresăm unui public cât mai larg, cu o ofertă extinsă de alimente obţinute din ingrediente naturale, fără aditivi, accesibile pentru bugete variate”, a declarat Mirela Roşca, Executive Manager Mico Total Distribution.

Prezent în Europa de mai mulți ani, conceptul de “clean label” sau „etichetă curată” capătă amploare la nivel mondial, ca urmare a preocupării crescute a oamenilor pentru o alimentaţie sănătoasă şi a cererii acestora pentru transparenţă şi simplitate în etichetarea produselor alimentare. Se estimează că până în 2024, piața globală a produselor catalogate “clean label” va ajunge la 51.14 miliarde dolari, pentru a susţine tendinţa consumatorilor de a achiziţiona alimente cât mai naturale, fără aditivi și substanțe sintetice. Un sondaj realizat în 2019 de Innova Market Insights, lider global în cercetarea de piaţă pe segmentul food&beverage, arată că 2 din 3 consumatori evită în mod intenţionat produsele cu ingrediente care sunt dificil de înţeles.

Prin divizia sa de food, Mico Total Distribution își propune să aducă pe piața românească o selecție de produse alimentare preponderent mediteraneene, obținute în mod responsabil și sustenabil, din ingrediente atent selecționate. Gama comercializată cuprinde de la alimente gourmet, bio, fair trade sau vegane, produse cu “etichetă curată”, fără conservanți, la produse specifice pentru diverse intoleranțe alimentare (produse fără grăsimi, fără gluten, fără lactoză, produse fără sare sau zahăr adăugate). Acestea sunt distribuite în toată țara, Mico Total Distribution având încheiate contracte cu lanțurile comerciale Mega Image, Carrefour, Cora, magazinele Bebe Tei, băcăniile Real Foods, Grande Mercato, Dasano, precum și cu eMag Marketplace.

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
România devine a 15-a piață de desfacere, la nivel mondial, pentru produsele agricole și agroalimentare din Italia
România devine a 15-a piață de desfacere, la nivel mondial, pentru produsele agricole și agroalimentare din Italia
România este a 15-a piață de desfacere a produselor agroalimentare italiene la nivel mondial, fiind depășită în Europa Centrală și de Est...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Ce caracterizează viitorul industriei alimentare
Ce caracterizează viitorul industriei alimentare
În ultimii doi ani, industria alimentară a fost supusă unor presiuni drastice, ceea ce a dus la apariția unor tendințe emergente care...