Via Trend, proprietarul brandului Daniela's, preluat de Grupul Celox

Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Via Trend, companie activă în domeniul producției de produse alimentare - mâncăruri gătite, gata preparate, destinate consumului imediat (ready-meal), este preluată de grupul Celox. Via Trend, proprietarul brandului Daniela's, preluat de Grupul Celox

Grupul Celox cuprinde societăţi de tip holding financiar, înregistrate atât în România, cât şi în străinătate, și desfășoară activităţi în domenii precum producţia şi comercializarea materialelor de construcţii, servicii de consultanţă în afaceri şi management, servicii financiare, servicii medicale.

Pentru a realiza această tranzacție, grupul a înființat Via Trend Ready Meals, o societate vehicul, creată special cu acest scop.

„Consiliul Concurenței a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața românească sau pe o parte substanțială a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal”, susțin reprezentanții autorității de reglementare.

Bazele brandului Daniela's au fost puse în 2005, atunci când piața produselor ready meal era la început. Cu timpul, compania a devenit un furnizor important pe piața românească de produse ready meal atât pentru retaileri, cât și pentru HoReCa. În portofoliul companiei se regăsesc salate, produse din carne, produse de post, sandwich-uri și deserturi.

Via Trend SRL a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 52,5 milioane de lei și un profit net de peste 8,5 milioane de lei, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor. 

 

Preluarea cora de către Carrefour are acordul Concurenței
Preluarea cora de către Carrefour are acordul Concurenței
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care grupul Carrefour intenționează să preia Romania Hypermarche S.A., companie ce operează...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Peste 200 de producători locali din 10 județe, reuniți în platforma Via Profi
Peste 200 de producători locali din 10 județe, reuniți în platforma Via Profi
În mai puțin de șase luni de când Profi a lansat proiectul Via Profi acesta a ajuns să cuprindă peste 200 de producători locali din 10...
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...