Töpfer, creștere de 11% a volumelor în ultimii cinci ani în România

Într-un context demografic provocator, cu o scădere a natalității de 19% în ultimii ani, Töpfer, brand din portofoliul Alliance Helthcare, a înregistrat o creștere de 11% a numărului de unități vândute în ultimii cinci ani. Töpfer, creștere de 11% a volumelor în ultimii cinci ani în România

„Anul acesta, Töpfer aniversează 20 de ani pe piața din România, iar acest moment este mai mult decât o bornă temporală. Este celebrarea a două decenii de creștere și îngrijire a generațiilor, de selecție meticuloasă a ingredientelor în armonie cu oamenii și natura. Această perioadă a fost martoră a angajamentului nostru constant pentru tradiție și calitate excelentă, un pilon al succesului nostru. Încrederea și fidelitatea consumatorilor noștri, alături de legătura profundă pe care am construit-o cu familiile din țară reafirmă acest lucru. Suntem mândri să spunem că produsele noastre sunt prezente în toate farmaciile din România, asigurând accesibilitate largă consumatorilor”, a spus Iulian Trandafir, VP Regional Director Alliance Healthcare – România, Cehia și Lituania.

De la debutul în România în 2004, cu o gamă inițială de doar șase produse, Töpfer a crescut exponențial pentru a oferi astăzi un portofoliu larg de 32 de produse, incluzând hrană bio pentru sugari și copii, precum și produse cosmetice cu ingrediente ecologice, destinate igienei și îngrijirii mamei și copilului. Diversificarea portofoliului reflectă viziunea brandului de a răspunde nevoilor în evoluție ale familiilor, oferind produse sigure și sustenabile care promovează o viață sănătoasă încă de la început.

Istoria Töpfer, care își are originile în anul 1911, este marcată de inovații semnificative în domeniul nutriției și îngrijirii copiilor. De la dezvoltarea formulei de lapte proteic pentru sugarii cu tulburări gastro-intestinale, apoi a formulei Lactana B, prima care conținea culturi vii de Bifidobacterii – combinația unică de tulpini probiotice care se folosește și în prezent, la lansarea primelor formule de lapte ecologic pentru sugari. În spiritul inovației continue și a protejării mediului înconjurător, brandul a implementat soluții de ambalare ecologică în detrimentul autocolantelor de hârtie tipărite, folosind exclusiv hârtie 100% reciclată și chiar utilizând cerneluri ecologice, pe bază de ulei vegetal, pentru imprimarea cutiilor exterioare, astfel eliminând peste 6 tone de deșeuri anual.

Alliance Healthcare face parte din Cencora, companie care oferă soluții farmaceutice globale, fiind axată pe îmbunătățirea vieților oamenilor și animalelor din întreaga lume. Cencora ocupă locul 11 în clasamentul Fortune 500 și locul 24 în clasamentul Fortune Global 500, cu venituri anuale de peste 250 miliarde de dolari.
 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Pe o piață în continuă schimbare, Nestlé România pariază pe cartea adaptabilității, pregătindu-se întotdeauna cu mai multe scenarii pentru...
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...