Șefa L’Oréal România: În T1 ne-am triplat vânzările în online comparativ cu 2018

L’Oréal România, al doilea cel mai important jucător pe piața locală a cosmeticelor, a afișat în primul trimestru al acestui an o triplare a vânzărilor online comparativ cu aceeași perioadă din 2018, a precizat Vanya Panayotova, Country General Manager al companiei. Șefa L’Oréal România: În T1 ne-am triplat vânzările în online comparativ cu 2018

“Per ansamblu, primul trimestru din acest an a fost foarte bun pentru afacerile noastre datorită investițiilor în branduri precum Garnier, Maybelline sau L’Oréal Paris. Evoluția vine ca o continuare a celei din 2018, care a fost cel mai bun an de la lansarea L’Oréal în România”, a spus Vanya Panayotova.

Managerul, care a preluat în luna septembrie 2018 operațiunile locale ale gigantului francez, a precizat că una dintre prioritățile sale o reprezintă transformarea digitală a companiei, coroborat cu dezvoltarea canalului online. Lista de obiective pe termen mediu este completată de lansarea de noi servicii și tehnologii pentru consumatori, respectiv o abordare cross divizii.

Pentru acest an, compania va continua investițiile în rețeaua proprie de magazine, care numără în prezent 13 locații (6 sub brandul Nyx, 6 Kiehl’s și un magazin Atelier Cologne). De asemenea, L’Oréal România va lansa produse noi pe toate cele patru divizii de business. “Românii sunt consumatori foarte curioși, încearcă produse noi și le place să experimenteze. Mai mult, am observat că se adaptează trendurilor globale, însă se simte nevoia de educare pe zona produselor de skin care și hair care”, a adăugat Panayotova.

Potrivit estimărilor sale, industria locală a cosmeticelor va continua să crească și anul acesta, deși există un ”sindrom” interesant. “PIB crește, inflația este în limite constante, salariile cresc, însă în același timp există un sentiment de instabilitate. Cu toate acestea, indexul încrederii consumatorilor este foarte ridicat (101), peste media europeană, deci contextul este unul favorabil”, a punctat executivul.

Producătorul are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf. L’Oréal România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile.

 

Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la...
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Primele șase luni ale acestui an au adus creșteri peste nivelul pieței pentru L’Oréal România, ceea ce a contribuit la câștigarea de cotă...