L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop

L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu o valoare de întreprindere de 2,525 miliarde de dolari. L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop

Creată în 1987, Aēsop este renumită în întreaga lume pentru produsele din portofoliul propriu pentru îngrijirea tenului, părului și de îngrijire corporală. Aēsop este distribuit în aproximativ 400 de puncte de vânzare în America, Europa, Australia, Noua Zeelandă și Asia, dar și în China, unde primul magazin a fost deschis în 2022. Brandul a înregistrat vânzări de 537 de milioane de dolari în 2022.

„Aēsop explorează toate tendințele actuale de creștere a consumului, iar L'Oréal va contribui la valorificarea potențialului său de creștere, în special în China și în industria de retail pentru călători”, a declarat Nicolas Hieronimus, Chief Executive Officer L’Oréal Group.

Citiți și: Vanya Panayotova, L’Oréal România & Adria-Balkans: Păstrarea echilibrului în business rămâne principala piatră de încercare

L’Oréal România are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Yves Saint Laurent și Lancome, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

 

Simona Firtat Corporate Affairs and Engagement Director LOreal Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Simona Fîrtat revine în echipa de management L’Oréal România
După doi ani și jumătate petrecuți la sediul central L’Oréal în Franța, unde a ocupat funcția de Communications & Engagement Senior...
loreal
Ritmul vânzărilor L'Oréal a încetinit în T3 la nivel european
Vânzările gigantului francez L'Oréal au încetinit în trimestrul al treilea din acest an la nivelul Europei, de la 9,7% în T2 la 5,6%, arată...
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Primele șase luni ale acestui an au adus creșteri peste nivelul pieței pentru L’Oréal România, ceea ce a contribuit la câștigarea de cotă...
Simona Fîrtat, promovată în cadrul L’Oréal Groupe ca Senior Manager Communications and Engagement Zona Europa
Simona Fîrtat, promovată în cadrul L’Oréal Groupe ca Senior Manager Communications and Engagement Zona Europa
L’Oréal Groupe anunță numirea Simonei Fîrtat în funcția de Senior Manager Communications and Engagement, Zona Europa, începând cu luna...