Ritmul vânzărilor L'Oréal a încetinit în T3 la nivel european
Vânzările gigantului francez L'Oréal au încetinit în trimestrul al treilea din acest an la nivelul Europei, de la 9,7% în T2 la 5,6%, arată raportul financiar al companiei.
”Așa cum am anticipat, piața globală a produselor cosmetice a început să se normalizeze pe parcursul acestui an. În piețele dezvoltate acest lucru a fost generat de o relaxare treptată la nivelul prețurilor, după doi ani de inflație puternică. În ciuda acestui lucru, tendințele pieței rămân solide în Europa și America de Nord, respectiv în piețele în curs de dezvoltare. Situația ecosistemului chinez a devenit și mai provocatoare, dar credem în viitorul acestei zone și sperăm că stimulii guvernamentali să stimuleze încrederea consumatorilor”, a spus Nicolas Hieronimus, CEO L'Oréal.
Vânzările în regiunea de nord a Asiei au scăzut cu 6,5% în trimestrul al treilea, continuând declinul din al doilea trimestru (-2,4%). China a cunoscut cel mai lent ritm de creștere începând cu T3 din 2023 pentru afacerile L'Oréal, LVMH afirmând săptămâna trecută că încrederea consumatorilor din această țară este la cel mai scăzut nivel istoric.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 26 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail. În anul 2023 compania a raportat pe plan local afaceri de 975,6 milioane lei și un profit net de 105 milioane lei. Producătorul are pe plan local un număr mediu de 393 de angajați, arată datele publicate de Ministerul de Finanțe.