Simona Fîrtat revine în echipa de management L’Oréal România
După doi ani și jumătate petrecuți la sediul central L’Oréal în Franța, unde a ocupat funcția de Communications & Engagement Senior Manager Zona Europa, Simona Fîrtat a revenit în România pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement Director L’Oréal România.
În timpul petrecut în echipa CA&E Europe Zone, Simona a contribuit la construirea strategiei de comunicare a grupului în Europa, asumându-și întreaga responsabilitate pe zona de Employee Engagement. În rolul său, ea a însoțit și îndrumat țările în localizarea și implementarea strategiei pentru a o face relevantă pentru piețele respective, contestând status quo-ul și identificând barierele de depășit.
Experiența în Franța din ultimii doi ani i-a oferit Simonei o înțelegere de ansamblu a businessului și o perspectivă profundă asupra mizei reputaționale a Grupului, un atu puternic la revenirea în țară, unde va porni într-o călătorie ambițioasă pentru a continua să construiască și să protejeze reputația L’Oréal în România.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro.
L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.