Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an

Producătorul de biscuiți Rostar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), estimează pentru acest an un avans de 10% al cifrei de afaceri pe fondul lansărilor de noi produse și a investiției într-o echipă de vânzări dedicată comerțului tradițional, a spus pentru Progresiv Halil Bulut, Președintele companiei. Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an

„Ne dorim o creștere de 10% per total cifră de afaceri, creștere pe care intenționăm să o obținem din lansări ce au ca bază produsele noastre <> și investiția într-o echipă de vânzări dedicată comerțului tradițional”, a precizat Halil Bulut.
Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro.

Printre provocările cu care se confruntă compania se numără găsirea de forță de muncă de calitate, dublată de creșterea salariilor, a costurilor de producție pe fondul volatilității din industria de energie sau a costurilor logistice, de transport.

Businessul Rostar a fost fondat de către Halil Bulut, care, în 1996 investea aproape trei milioane de dolari în construcția fabricii de biscuiți de la Bragadiru. În prezent, capacitatea de producție a fabricii depășește 50 de tone de biscuiți pe zi, compania având un număr mediu de 319 angajați. Cea mai importantă piață de desfacere la export este Bulgaria. Exporturile generează 3,3% din businessul Rostar.

 

Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Pe o piață bazată pe puterea brandului și prea puțin sensibilă la promoții, modificarea comportamentului de consum rescrie ratele de creștere...
Cum vrea Rostar să își securizeze profitabilitatea
Cum vrea Rostar să își securizeze profitabilitatea
După mai bine de cinci ani de pierderi, producătorul de biscuiți Rostar a revenit pe profit în 2016, iar Halil Bulut, antreprenorul din spatele...
Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an
Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an
Producătorul de biscuiți Rostar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), estimează pentru acest an un avans de 10% al cifrei...
Rostar vrea să ducă biscuiții din Bragadiru în țările arabe și Israel
Rostar vrea să ducă biscuiții din Bragadiru în țările arabe și Israel
Producătorul de biscuiți Rostar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), intenționează să extindă exporturile în țările...