RoStar țintește o creștere de 14% a afacerilor pentru acest an

Producătorul de biscuiți RoStar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), estimează pentru acest an un avans de 14% al afacerilor comparative cu anul trecut pe fondul extensiilor de gamă și a investițiilor în forța de vânzări, a declarat pentru Progresiv Halil Bulut, Președintele companiei. RoStar țintește o creștere de 14% a afacerilor pentru acest an

În perioada ianuarie-septembrie vânzările RoStar au raportat un avans de 11,83% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. “Profitabilitatea noastră în raport cu 2017 cunoaște o creștere datorată îmbunătățirii contractelor comerciale și a creșterii medii a vânzărilor”, a adăugat Halil Bulut.

Pentru perioada următoare producătorul are în plan lansarea de extensii de gamă pe pilonii businessului și își propune să îmbunătățească rețetele produselor pentru a se alinia trendului de sănătos din industrie.

Totodată, Halil Bulut vorbește despre extinderea exporturilor pe piețele din Republica Moldova și Israel. În prezent, exporturile generează 3,59% din afacerile RoStar.

Businessul Rostar a fost fondat de către Halil Bulut, care în 1996 investea aproape trei milioane de dolari în construcția fabricii de biscuiți de la Bragadiru. În prezent, capacitatea de producție a fabricii depășește 50 de tone de biscuiți pe zi, compania având un număr mediu de 319 angajați. Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro.

Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Pe o piață bazată pe puterea brandului și prea puțin sensibilă la promoții, modificarea comportamentului de consum rescrie ratele de creștere...
Cum vrea Rostar să își securizeze profitabilitatea
Cum vrea Rostar să își securizeze profitabilitatea
După mai bine de cinci ani de pierderi, producătorul de biscuiți Rostar a revenit pe profit în 2016, iar Halil Bulut, antreprenorul din spatele...
Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an
Rostar vrea afaceri mai mari cu 10% în acest an
Producătorul de biscuiți Rostar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), estimează pentru acest an un avans de 10% al cifrei...
Rostar vrea să ducă biscuiții din Bragadiru în țările arabe și Israel
Rostar vrea să ducă biscuiții din Bragadiru în țările arabe și Israel
Producătorul de biscuiți Rostar, care deține o fabrică în Bragadiru (lângă București), intenționează să extindă exporturile în țările...