România, a doua cea mai profitabilă piață pentru Sarantis în S1

Grupul elen Sarantis, producătorul cosmeticelor Elmiplant și Bioten, a raportat pentru piața locală un profit EBIT (înainte de dobânzi și taxe n.r.) 1,63 de milioane de euro în primul semestru, marcând un avans de 1,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Subsidiara din România a fost a doua cea mai profitabilă piață pentru grup, după Grecia, care a raportat un profit de 10,22 milioane de euro, în creștere cu 15,31% față de primele șase luni din 2016, potrivit raportului financiar publicat de companie. România, a doua cea mai profitabilă piață pentru Sarantis în S1

În ceea ce privește vânzările, producătorul a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 9,15 milioane euro în primele șase luni ale anului, în creștere cu 13,7% față de același interval din 2016.

La nivel de grup, producătorul și distribuitorul elen de cosmetice și produse pentru îngrijirea case a raportat în primul semestru vânzări de 168,1 milioane de euro, cu 5,3% mai mari față de perioada similară a anului trecut. Cea mai mare pondere din totalul venituri se înregistrează în Grecia, care deține o pondere 38.95%, în timp ce veniturile din restul țărilor (Polonia, România, Bulgaria, Serbia, Cehia, Ungaria, Bosnia, Portugalia și Macedonia) reprezintă 61,05% din cifra de afaceri.

Sarantis este prezent pe piața locală din anul 1996 și deține în portofoliu branduri precum STR8, B.U., C-Thru, Fino și Elmiplant. Acesta din urmă este un brand românesc de cosmetice creat în 1992 de Elena și Ion Cremenescu, fiind preluat în 2007 de producătorul elen pentru 6,5 milioane de euro.

Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari Wineries PCL, principalul producător de vin din Europa Centrală și de Est, a încheiat primul trimestru din acest an cu venituri în...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
O piață în creștere accelerată
O piață în creștere accelerată
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
portofoliu vinuri Purcari Wineries
Veniturile Purcari, creștere de 30% în prima jumătate a acestui an
Purcari Wineries continuă să își consolideze businessul la nivel de grup și bifează venituri cu 30% mai mari în primul semestru din acest an...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...