Producătorul francez de suplimente alimentare Havea intră în România

Producătorul de suplimente alimentare nr. 1 în Europa, grupul francez Havea, intră pe piața românească prin lansarea principalei game a grupului, Vitavea Santé, cu produse destinate menținerii stării de bine în mod natural. Producătorul francez de suplimente alimentare Havea intră în România

Din această gamă, consumatorii din România vor beneficia într-o primă fază de produsele a trei banduri consacrate pe piața franceză și internațională: Manhaé - gama Expert în sănătatea și frumusețea tuturor femeilor, Ultrabiotique - Expertul în Microbiom și Ultradigest - Expertul în Digestie.

„Havea este cel mai mare producător european de suplimente alimentare, iar brandul său cel mai important, Vitavea, este prezent deja în peste 70 de țări, de pe toate continentele. Vitavea își continuă expansiunea internațională puternică prin intrarea, în 2024, într-o piață europeană cheie – România, după lansările de succes din peste 15 țări din Africa și Europa, tot la începutul acestui an. Suntem foarte bucuroși să le putem oferi consumatorilor români oportunitatea de a beneficia de gama noastră de produse care este nr. 1 pe multe segmente de piață în Franța”, a declarat Céline Cayol Bezzina, Director Export Vitavea.

Piața europeană a suplimentelor alimentare este estimată la 15 miliarde de euro, cu o rată de creștere de circa cinci procente în ultimii zece ani. La nivel mondial, această piață va ajunge la 240 miliarde euro în 2028, de la circa 170 miliarde euro în 2024, conform Statista. Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA) estimează piața românească de suplimente alimentare la 1,4 miliarde euro.

Brandul Manhaé, lansat și în România

La împlinirea a 20 de ani de existență,  Manhaé, brandul far al grupului Havea și al gamei Vitavea Santé, a fost lansat și în România. Principalul produs al gamei, Manhaé menopauză, este brandul nr. 1 pe segmentul de peri-menopauză și menopauză în Franța (în valoare, conform GERS, iulie 2023, pe segmentul produselor de premenopauză și menopauză, în farmacii și para farmacii). Produsul este declinat în trei formule: capsule, capsule bio și jeleuri.

„Este o coincidență fericită faptul că brandul Manhaé sărbătorește 20 de ani și prin lansarea în România. Ne bucurăm să putem oferi tuturor consumatoarelor din România un produs lider pe piața franceză, o soluție naturală, certificată și cu eficiență dovedită pentru menținerea frumuseții, sănătății și a stării de bine în mod natural”, a declarat Roxana Baciu, Brand Manager, Vitavea Santé România.

În jurul produsului vedetă Manhaé menopauză cercetătorii Havea au dezvoltat o întreagă gamă care acoperă atât segmentul de sănătate, cât și pe cel de frumusețe:

  • Manhaé Intima Équilibre – pentru echilibrul florei și al mucoaselor;
  • Manhaé Sérénité – pentru menținerea echilibrului emoțional în orice situație;
  • Manhaé Circ Action® – pentru protecția vaselor de sânge, reducerea inflamațiilor și a senzației de “picioare grele”;
  • Manhaé Femmes Enceintes – pentru completarea nevoilor nutriționale ale femeilor pe perioada pre concepției și a sarcinii;
  • Manhaé Allaitement – pentru stimularea lactației, funcționarea normală a sistemului imunitar și reducerea stării de oboseală a mamei;
  • Manhaé Minceur Expert – favorizează pierderea în greutate;
  • Manhaé Cap Expert® – pentru un păr frumos și sănătos;
  • Manhaé Solaire – pentru stimularea bronzării și menținerea sănătății pielii;
  • Manhaé Autobronzant – pentru ten bronzat fără expunere la soare;
  • Manhaé Collagène Expert – pentru o piele frumoasă și radiantă;

Portofoliul local Vitavea Santé include și brandurile Ultrabiotique și Ultradigest. În România, gama Ultrabiotique este prezentă prin: Ultrabiotique ATB – recomandat în curele cu antibiotice; Ultrabiotique Équilibre – pentru menținerea echilibrului florei intestinale și sprijinirea imunității în mod natural; Ultrabiotique Instant – pentru tratarea diareii acute; Ultrabiotique Infantile – în diareea acută, pentru ameliorarea durerilor de stomac și a gastroenteritei la copii. Pentru acest produs, dozajul este ajustat la 6 miliarde de culturi vii și două tulpini de fermenți.

Gama Ultradigest cuprinde: Ultradigest Effidigest – pentru restabilirea confortului digestiv după mesele copioase; Ultradigest Transit – pentru prevenirea și combaterea constipației; Ultradigest Ballonnement  – pentru reducerea gazelor și disconfortului gastrointestinal;

Produsele Vitavea Santé sunt disponibile la nivel național în principalele lanțuri de farmacii fizice și online, precum și pe www.vitavea.ro. Gama Vitavea Santé va continua extinderea pe piața românească, următoarea lansare fiind programată pentru 2025 cu un brand lider destinat îngrijirii capilare.

Compania franceză Havea este producătorul de suplimente alimentare numărul 1 în Europa, cu o cifră de afaceri de 278 milioane de Euro în 2023 și o creștere anuală medie a cifrei de afaceri de 17%.
Portofoliul Havea cuprinde peste 1.200 de produse fabricate în Franța, unde grupul deține propria capacitate de producție de mari dimensiuni, în vestul țării, lângă Nantes. Producția fabricii a fost dublată în ultimii trei ani, în urma unor investiții cumulate de 12 milioane de euro. De asemenea, Havea deține și propriul departament de cercetare și dezvoltare de produse.
Havea are patru subsidiare internaționale prin care exportă produsele în peste 70 de țări, ce generează circa 40% din cifra sa de afaceri.

În România, produsele Havea sunt distribuite începând din ianuarie 2024 de Damar General Trading.
 

Harald Bock, Maresi România: Suntem în continuare atenți la oportunități de fuziuni și achiziții în piață
Harald Bock, Maresi România: Suntem în continuare atenți la oportunități de fuziuni și achiziții în piață
Pentru Maresi România, 2023 a fost un an de creștere susținută, preluarea Enigma Trading generând practic o dublare a businessului. Dezvoltarea...
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
După trei decenii de activitate pe piața locală, GAMA&GAMA mizează pe inovație continuă pentru a-și consolida poziția la nivelul mediului...
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit 500 de mii de euro în cercetare, design și comunicare, pentru lansarea Gerovital...