Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,7 mil. euro

Producătorul de prăjituri și produse de patiserie din Timișoara Senneville a înregistrat o cifră de afaceri de 18,3 milioane de lei (3,7 milioane euro) în anul 2023, în creștere cu 81% față de nivelul din 2022, și își menține astfel trendul de dezvoltare din ultimii ani. Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,7 mil. euro

“Lansarea de noi produse și reinterpretarea rețetelor tradiționale reprezintă un factor distinctiv pe piața de deserturi, ceea ce atrage atenția clienților și dezvoltă portofoliul colaboratorilor noștri. De asemenea, adaptarea la preferințele consumatorilor ne-a ajutat să ne diferențiem într-un mediu concurențial volatil. Concret, am diversificat gama de produse în funcție de preferințele românilor pentru dulciuri tradiționale și am adus gustul de acasă mai aproape de cei din diaspora și amintindu-le celor din țară gustul dulce al copilăriei”, a declarat David Alb, CEO al companiei Senneville.

În plus, Senneville a continuat în 2023 investițiile în prezența companiei în mediul digital, dar și în activități offline de promovare la târguri și evenimente de profil, ceea ce a facilitat vizibilitatea companiei și a avut un impact direct asupra vânzărilor.

În prezent, Senneville are șase locații proprii, lucrează cu patru retaileri (Profi, Mega Image, Carrefour și Kaufland) și se află în discuții cu încă doua lanțuri de magazine în vederea începerii colaborării în prima jumătate a anului 2024. De asemenea, producătorul prăjiturilor Arca își va consolida colaborarea cu Monolith, un distribuitor care își desfășoară activitatea, la nivel național și internațional. Compania din Timișoara a ajuns la peste 50 SKU-uri listate în retail, iar 50% din business este generat de lanţurile de supermarketuri şi hipermarketurile din România în anul 2023, în contextul expansiunii rețelelor de magazine la nivel național, în timp ce a doua jumătate a veniturilor este obținută din rețeaua de magazine proprii și din evenimentele personale și de business.

În sectorul retail, una dintre tendințele anului 2023 a fost, potrivit Senneville, creșterea tehnologiei digitale și a comerțului electronic. Aceasta include o integrare mai profundă a tehnologiilor digitale în experiența de cumpărare, cum ar fi utilizarea aplicațiilor mobile pentru cumpărături, plata fără contact și personalizarea ofertelor bazată pe datele clienților. De asemenea, se observă o creștere în popularitate a platformelor de vânzare online și a serviciilor de livrare rapidă. Acest trend va continua cu siguranță, atât în relațiile dintre retaileri și clienți, cât și în relațiile dintre aceștia și colaboratori.

La finalul anului 2023, compania Senneville avea un număr de 65 de angajați, iar în prezent a ajuns deja la peste 70 de membri.

Compania Senneville din Timișoara se extinde în prezent și prin activități de export, principalele piețe de desfacere țintite fiind Italia, Spania și Germania.

 

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Producătorul timișorean Senneville: Lanțurile de retail generează 50% din businessul nostru
Producătorul timișorean Senneville: Lanțurile de retail generează 50% din businessul nostru
În contextul expansiunii rețelelor de magazine la nivel national, 50% din businessul companiei timișorene Senneville este generat de lanţurile de...