Producătorul Asevi, afaceri cu 20% mai mari în 2019

Pons Ro Prodcom, producătorul brandului Asevi, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 6,5 milioane de euro, o creștere de 20% comparativ cu anul trecut. Producătorul Asevi, afaceri cu 20% mai mari în 2019

“Dacă creșterea continuă a valorii categoriei în care activează este de 10-15% anual, creșterea cifrei de afaceri a Pons Ro Prodcom depășește media, atingând cca 20% în 2019, menținând astfel trendul ultimilor ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Ponderea vânzărilor în comerțul tradițional este de 55%, în timp ce în retailul modern produsele sunt listate în rețelele Metro, Cora și Kaufland.

Planurile pentru perioada următoare vizează și extinderea capacităților de producție. Astfel, compania, care deține o fabrică în cartierul Berceni din București, va construi o nouă hală de producție pe un teren de 12.000 mp în zona Pantelimon, proiect care va fi inaugurat în 2021.

Pons Ro Prodcom, companie prezentă pe piața locală de 25 de ani, produce în România brandul Asevi, lansat în Spania în anul 1965 și care este recunoscut pentru gama de detergenți pardoseli.

Oana Bejan
Danone, despre provocările unei categorii care vrea să-și mențină atractivitatea
Pe o piață a lactatelor care a înregistrat în primul trimestru o creștere single-digit în valoare, dar care încă „se zbate” din punctul...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Tendințe-cheie din ecommerce care vor îmbunătăți experiența clienților în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Pentru eMAG, 2023 a fost un an mult mai bun decât estimase, în care investițiile și proiectele din ultimii trei ani au dat roade. Previziunile...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
După ce în 2022 Grupul Agricola a atins borna de un miliard de lei cifră de afaceri, miza pentru 2023 este continuarea trendului ascendent....
Producătorul Asevi investește cinci milioane de euro într-o nouă unitate de producție
Producătorul Asevi investește cinci milioane de euro într-o nouă unitate de producție
Pons Ro Prodcom, compania care produce de peste 25 ani pentru piața locală întreaga gamă Asevi, anunță inaugurarea unui nou spațiu de...