Planuri de extindere pe noi piețe ale Capra Noastră, blocate de pandemie

Producătorul local de bere artizanală Capra Noastră a făcut un bilanț al lunilor în care businessul a fost afectat de pandemie și, pe lângă ritmul redus de producție și vânzare, susține că a suspendat și planurile de extindere pe noi piețe. Planuri de extindere pe noi piețe, blocate de pandemie

Compania plănuiește în următorii ani extinderea atât la nivel național, cât și internațional, pe piețe din Europa și Asia. Totodată, are în plan dezvoltarea portofoliului de produse cu noi sortimente de bere, cu arome adaptate pentru publicul autohton.

Compania lucrează și la dezvoltarea prezenței în mediul online și își propune să contribuie la educarea pieței. De altfel, mediul online a devenit vectorul principal pentru vânzarea și promovarea produselor, care înregistrează volume mai mari în perioada campaniilor promoționale, pentru toate sortimentele.

Potrivit companiei, vânzările online au crescut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. În prima jumătate a anului, care a cuprins și starea de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături a ajuns la 180 de lei.

„În ciuda perioadei dificile pe care cu toții o traversăm, ne bucurăm să vedem că anul acesta s-a consolidat și mai mult tendința de a încuraja oamenii să cumpere local, pentru a veni în sprijinul economiei”, susține Ionel Păsărică, fondator Capra Noastră.

Capra Noastră, companie cu sediul în Iași, a început producția de bere artizanală în 2017. Ultimele date financiare disponibile la Ministerul Finanțelor arată că producătorul a ajuns la o cifră de afaceri de peste 628 de mii de lei în al doilea an de funcționare.

 

Ground Zero Beer vizează o creștere de 40% a afacerilor în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ground Zero Beer vizează o creștere de 40% a afacerilor în 2025
Ground Zero Beer, unul dintre principalii producători de bere artizanală din România, a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri în 2024,...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Michal Mrowiec Ursus Breweries 2025 an de stagnare business. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Michał Mrowiec, Ursus Breweries: Piața berii, în fața unui 2025 plin de provocări
După ce în ultimii doi ani piața locală a berii a cunoscut o scădere anuală de 5%, industria și-a revenit ușor în 2024, ajutată de factori...
bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...