Planuri de extindere pe noi piețe ale Capra Noastră, blocate de pandemie
Producătorul local de bere artizanală Capra Noastră a făcut un bilanț al lunilor în care businessul a fost afectat de pandemie și, pe lângă ritmul redus de producție și vânzare, susține că a suspendat și planurile de extindere pe noi piețe.
Compania plănuiește în următorii ani extinderea atât la nivel național, cât și internațional, pe piețe din Europa și Asia. Totodată, are în plan dezvoltarea portofoliului de produse cu noi sortimente de bere, cu arome adaptate pentru publicul autohton.
Compania lucrează și la dezvoltarea prezenței în mediul online și își propune să contribuie la educarea pieței. De altfel, mediul online a devenit vectorul principal pentru vânzarea și promovarea produselor, care înregistrează volume mai mari în perioada campaniilor promoționale, pentru toate sortimentele.
Potrivit companiei, vânzările online au crescut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. În prima jumătate a anului, care a cuprins și starea de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături a ajuns la 180 de lei.
„În ciuda perioadei dificile pe care cu toții o traversăm, ne bucurăm să vedem că anul acesta s-a consolidat și mai mult tendința de a încuraja oamenii să cumpere local, pentru a veni în sprijinul economiei”, susține Ionel Păsărică, fondator Capra Noastră.
Capra Noastră, companie cu sediul în Iași, a început producția de bere artizanală în 2017. Ultimele date financiare disponibile la Ministerul Finanțelor arată că producătorul a ajuns la o cifră de afaceri de peste 628 de mii de lei în al doilea an de funcționare.



