PepsiCo intră în categoria cerealelor cu brandul american Quaker

PepsiCo România, prin divizia de snackuri Star Foods, a intrat recent într-o nouă categorie, cea a cerealelor. Compania a lansat brandul american Quaker pe piața românească, cu un portofoliu ce cuprinde produse precum batoane de cereale și mix de cereale cu fructe pentru micul dejun. PepsiCo intră în categoria cerealelor cu brandul american Quaker

Quaker este cea mai veche marcă înregistrată de cereale pentru micul dejun din Statele Unite ale Americii. Aceasta își are originea în anul 1877, în statul Ohio.

Quaker Oats Company este în prezent un grup cu circa 12.000 de angajați, cu sediul central în Chicago. Din 2001, producătorul este deținut de gigantul PepsiCo.


CITEȘTE ȘI


În categoria cerealelor, PepsiCo are competitori puternici pe piața locală, precum Nestle, Dr Oetker, Gerble, dar și mărcile private ale rețelelor mari de magazine.

Star Foods mai deține în portofoliu chipsurile din cartofi Lay’s, snackurile sărate Krax și Star, etc. Lay’s este în prezent cel mai mare brand din portofoliul Star Foods și liderul categoriei de chipsuri din cartofi. Acesta a fost lansat în România în 2007.

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Estimată la 89 de milioane de euro, piața de cereale și batoane de cereale are încă spațiu de dezvoltare din moment ce consumul local este sub...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...