Pepsi cumpără un producător de snackuri vegetale din SUA

PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria băuturilor răcoritoare, a anunțat preluarea Bare Foods, un producător american de fructe coapte (baked fruit n.red) și snackuri vegetale, scrie Foodingredientsfirst.com. Pepsi cumpără un producător de snackuri vegetale din SUA

Tranzacția vine să completeze portofoliul PepsiCo pe zona snackurilor, compania urmărind totodată să ofere consumatorilor variante alimentare mai sănătoase.

Deși valoarea tranzacției nu a fost dezvăluită, o sursă apropiată a declarat pentru CNBC că Pepsi va plăti mai puțin de 200 de milioane de dolari pentru Bare Foods.

Compania a fost fondată în anul 2001 de o familie de horticultori din Washington, primele produse comercializate fiind chipsurile din felii de măr pe care le distribuiau în piețe. În prezent, Bare Foods ocupă prima poziție în clasamentul producătorilor de snackuri din mere, banane și cocos. Recent, Bare Foods și-a extins portofoliul prin lansarea snackurilor vegetale.

Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Catalogată drept o categorie puternic influențată de posturile religioase, perioadă în care vânzările cresc double-digit, produsele vegetale...
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare...
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Cu un nivel anual de peste 100 de mii de tone și o valoare de mai bine de 700 milioane de euro, snackurile sărate s-au aflat pe un trend ascendent...
PepsiCo vrea să-și extindă portofoliul de snackuri și băuturi echilibrate nutrițional
PepsiCo vrea să-și extindă portofoliul de snackuri și băuturi echilibrate nutrițional
PepsiCo Europa anunță planul de a crea un portofoliu de alimente și băuturi cu un profil nutrițional îmbunătățit în statele membre ale...