Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare din portofoliul său: Pepsi Max devine acum Pepsi Zero Zahăr. Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero

„Ne-am ascultat consumatorii și am înțeles că aceștia doresc o comunicare mai directă și mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă. Prin această schimbare, ne concentrăm pe esența produsului - zero zahăr- și începând de acum, veți găsi aceeași băutură delicioasă, cu același gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte și din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeași umbrela”, a declarat Mihaela Hristea Senior Marketing Manager Beverages.

Pepsi Zero Zahăr se lansează cu un ambalaj nou, redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului. Această acțiune este parte din angajamentul nostru de a rămâne constant în pas cu preferințele în continuă schimbare ale consumatorilor.

Pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare plină de umor, atractivă pentru Generația Z și relevantă, în egală măsură, pentru publicul extins. Tonul ironic arată că brandul își asumă "complicăciunea" creată, un cuvânt cheie în campaniei, și că de acum înainte se va concentra pe ceea ce este important, transmiterea mesajului "același gust Max, Zero Zahăr". Campania va avea loc în perioada 15 februarie – 15 aprilie și va include o serie de materiale video, care îl vor avea în prim plan pe comedianul Bogdan Dracea, precum și o comunicare în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
 

PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță finalizarea celui mai recent proiect de energie verde prin...
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua...
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Silviei Petre în funcția de HR Director PepsiCo East...
Mihaela Hristea, noul Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo
Mihaela Hristea, noul Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo
PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria produselor alimentare și băuturi, anunță o schimbare în echipa Marketing...
PepsiCo, cea mai mare investiție în Marea Britanie din ultimii 25 de ani
PepsiCo, cea mai mare investiție în Marea Britanie din ultimii 25 de ani
Gigantul PepsiCo va investi peste 67 de milioane de euro în fabrica din Leicester pentru a crește capacitatea de producție, reprezentând cea mai...
Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani
Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani
PepsiCo relansează identitatea vizuală a brandului Pepsi și prezintă un nou logo, prima modificare de acest fel din ultimii 15 ani, scrie...