Nestle și Starbucks încheie o alianță de 7 miliarde de dolari

Gigantul elvețian Nestle va plăti 7,15 miliarde de dolari companiei Starbucks primind în schimb dreptul de a-și vinde produsele din cafea în supermarketuri, restaurante și operatori de catering sub brandul Starbucks, potrivit Reuters. Nestle și Starbucks încheie o alianță de 7 miliarde de dolari

Produsele din categoria cafelei porționate aflate în portofoliul Nestle (Nescafe Dolce Gusto și Nespresso) își vor menține forma actuală (nu vor exista modificări de branding și nu vor fi comercializate sub marca Starbucks). Această tranzacție va permite businessului cu cafea al Nestle, care înregistrează vânzări de 2 miliarde de dolari, să își securizeze poziția, pe o piață în permanentă schimbare. Pe piața din SUA Nestle deține o cotă de piață de doar 5%, în timp ce Starbucks este lider, cu 14% cotă, potrivit Euromonitor International.

Numele producătorului elvețian nu va apărea pe produsele Starbucks.

Pe de altă parte, Starbucks, care beneficiază de o poziție importantă pe piața americană, va avea un cuvânt decisiv în procesul de extindere a gamei de produse.

“Această alianță globală va aduce experiența Starbucks în casele a milioane de consumatori din întreaga lume prin reputația și penetrarea Nestle”, a spus Kevin Johnson, CEO al Starbucks.

Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...
Cafeaua, o categorie în care premiumizarea dă tonul creșterii
Cafeaua, o categorie în care premiumizarea dă tonul creșterii
În fața unui consumator tot mai sofisticat, piața cafelei din România se adaptează cu rapiditate. Deși la nivel de consum pe cap de locuitor...
Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România: Dacă vorbim despre oportunități de dezvoltare, România are un viitor frumos
Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România: Dacă vorbim despre oportunități de dezvoltare, România are un viitor frumos
La aniversarea de 25 de ani de prezență pe piața locală, Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România, afirmă optimist că situația se va...
Parteneriatul cu Starbucks, impuls de 282 mil. € pentru vânzările Nestlé
Parteneriatul cu Starbucks, impuls de 282 mil. € pentru vânzările Nestlé
Nestlé Global a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2019 și acestea indică o creștere organică de 3,5% și vânzări de 92,6 de...
Nestlé a început să vândă produse sub brandul Starbucks în China
Nestlé a început să vândă produse sub brandul Starbucks în China
Gigantul Nestlé a început să comercializeze sortimente de cafea sub brandul Starbucks în China cu scopul de a crește pe o piață în care...
Nestlé lansează o nouă gamă de băuturi sub brandul Starbucks
Nestlé lansează o nouă gamă de băuturi sub brandul Starbucks
Nestlé a anunțat lansarea unei game noi de cafea, sub marca Starbucks, care va fi disponibilă la nivel global și care cuprinde 24 de produse,...