Nestlé a început să vândă produse sub brandul Starbucks în China
Gigantul Nestlé a început să comercializeze sortimente de cafea sub brandul Starbucks în China cu scopul de a crește pe o piață în care consumul de cafea rămâne redus în comparație cu standardele globale, scrie Esmmagazine.com.
Nestlé a achiziționat anul trecut, pentru suma de 6,38 de miliarde de euro, drepturile exclusive de a vinde produse – cafea și ceai - sub brandul Starbucks în Europa, Asia și America Latină. Compania va începe să vândă 21 de sortimente de capsule și cafea instant pe platforme online precum Tmall și JD.com, respectiv pe zona de birouri și hoteluri.
"Credem că piața din China este cea mai interesantă în special pe segmentul cafelei, întrucât consumul per capita este destul de mic. În prezent, piața cafelei solubile din China înregistrează o rată de creștere de 3-5% și odată cu lansarea acestor produse credem că vom putea depăși acest ritm”, spune Rashid Aleem Qureshi, CEO Nestlé pentru regiunea China.
Consumul de cafea în China este de aproximativ șase căni per an, comparativ cu Japonia (400) și Coreea de Sud (300).
Businessul cu cafea al Nestlé înregistrează vânzări de 2 miliarde de dolari pe an. Pe piața din SUA Nestlé deține o cotă de piață de doar 5%, în timp ce Starbucks este lider, cu 14% cotă, potrivit Euromonitor International.