Nestlé a început să vândă produse sub brandul Starbucks în China

Gigantul Nestlé a început să comercializeze sortimente de cafea sub brandul Starbucks în China cu scopul de a crește pe o piață în care consumul de cafea rămâne redus în comparație cu standardele globale, scrie Esmmagazine.com. Nestlé a început să vândă produse sub brandul Starbucks în China

Nestlé a achiziționat anul trecut, pentru suma de 6,38 de miliarde de euro, drepturile exclusive de a vinde produse – cafea și ceai - sub brandul Starbucks în Europa, Asia și America Latină. Compania va începe să vândă 21 de sortimente de capsule și cafea instant pe platforme online precum Tmall și JD.com, respectiv pe zona de birouri și hoteluri.

"Credem că piața din China este cea mai interesantă în special pe segmentul cafelei, întrucât consumul per capita este destul de mic. În prezent, piața cafelei solubile din China înregistrează o rată de creștere de 3-5% și odată cu lansarea acestor produse credem că vom putea depăși acest ritm”, spune Rashid Aleem Qureshi, CEO Nestlé pentru regiunea China.

Consumul de cafea în China este de aproximativ șase căni per an, comparativ cu Japonia (400) și Coreea de Sud (300).

Businessul cu cafea al Nestlé înregistrează vânzări de 2 miliarde de dolari pe an. Pe piața din SUA Nestlé deține o cotă de piață de doar 5%, în timp ce Starbucks este lider, cu 14% cotă, potrivit Euromonitor International.

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....