Nestlé lansează o nouă gamă de băuturi sub brandul Starbucks

Nestlé a anunțat lansarea unei game noi de cafea, sub marca Starbucks, care va fi disponibilă la nivel global și care cuprinde 24 de produse, inclusiv boabe întregi de cafea sau cafea măcinată, respectiv primele capsule Starbucks create pe baza tehnologiei utilizate în cazul Nespresso și Nescafé Dolce Gusto. Nestlé lansează o nouă gamă de băuturi sub brandul Starbucks

Aceasta este prima lansare de la parteneriatul încheiat între cele două companii în luna august 2018.

"Echipele noastre au reușit în doar șase luni să dezvolte o nouă gamă de cafea premium, combinând experiența Nestlé cu brandul Starbucks și tehnica de prăjire și mix unic al aromelor. Cu Nescafé, Nespresso și Starbucks, Nestlé are acum cel mai bun portofoliu de cafea pentru consumatorii din întreaga lume”, spune Patrice Bula, Vice Președinte Executiv Nestlé și Președinte Nespresso.

În perioada următoare, Nestlé va lansa aceste produse pe mai multe piețe din Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și SUA. Astfel, consumatorii vor putea savura produsele preferate în propria locuință odată ce ele vor fi comercializate în magazinele alimentare și pe platformele online.

Nestlé a plătit7,15 miliarde de dolari companiei Starbucks pentru dreptul de a-și vinde produsele din cafea în supermarketuri, restaurante și operatori de catering sub brandul Starbucks. Businessul cu cafea al Nestlé înregistrează vânzări de 2 miliarde de dolari. Pe piața din SUA Nestlé deține o cotă de piață de doar 5%, în timp ce Starbucks este lider, cu 14% cotă, potrivit Euromonitor International.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....