Nestlé lansează o nouă gamă de băuturi sub brandul Starbucks
Nestlé a anunțat lansarea unei game noi de cafea, sub marca Starbucks, care va fi disponibilă la nivel global și care cuprinde 24 de produse, inclusiv boabe întregi de cafea sau cafea măcinată, respectiv primele capsule Starbucks create pe baza tehnologiei utilizate în cazul Nespresso și Nescafé Dolce Gusto.
Aceasta este prima lansare de la parteneriatul încheiat între cele două companii în luna august 2018.
"Echipele noastre au reușit în doar șase luni să dezvolte o nouă gamă de cafea premium, combinând experiența Nestlé cu brandul Starbucks și tehnica de prăjire și mix unic al aromelor. Cu Nescafé, Nespresso și Starbucks, Nestlé are acum cel mai bun portofoliu de cafea pentru consumatorii din întreaga lume”, spune Patrice Bula, Vice Președinte Executiv Nestlé și Președinte Nespresso.
În perioada următoare, Nestlé va lansa aceste produse pe mai multe piețe din Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și SUA. Astfel, consumatorii vor putea savura produsele preferate în propria locuință odată ce ele vor fi comercializate în magazinele alimentare și pe platformele online.
Nestlé a plătit7,15 miliarde de dolari companiei Starbucks pentru dreptul de a-și vinde produsele din cafea în supermarketuri, restaurante și operatori de catering sub brandul Starbucks. Businessul cu cafea al Nestlé înregistrează vânzări de 2 miliarde de dolari. Pe piața din SUA Nestlé deține o cotă de piață de doar 5%, în timp ce Starbucks este lider, cu 14% cotă, potrivit Euromonitor International.