Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului 2023, raportând că vânzările totale au crescut cu 1,6%, ajungând la 46,3 miliarde CHF (6 luni 2022: 45,6 miliarde CHF) după un impact negativ al schimbului valutar (cu 6,7%) și al achizițiilor nete (cu 0,4%). Pe plan local, Nestlé România a încheiat primele 6 luni ale anului cu o creștere organică de 19,2%, creștere care provine de la toate cele 10 categorii. Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului

Creșterea organică a Nestlé la nivel global a atins 8,7%, cu pricing de 9,5% și creștere internă reală (RIG) de - 0,8%. Creșterea a fost generalizată pentru toate zonele geografice și toate categoriile. Pentru anul 2023 se preconizează o creștere organică a vânzărilor la un interval cuprins între 7% și 8%.

"Ne-am urmărit prioritățile strategice în mod disciplinat și cu mare atenție, într-un mediu de consum care evoluează rapid. Pe baza performanței bune din prima jumătate a anului, ne îmbunătățim perspectivele de creștere organică a vânzărilor pentru 2023. Consumul la domiciliu s-a normalizat în perioada post-COVID, eliminându-se un obstacol în dezvoltarea unora dintre categoriile noastre. Canalele out-of-home continuă să crească. Pentru restul anului, suntem încrezători că vom oferi o combinație de volum și portofoliu care să continue trendul pozitiv, o îmbunătățire a marjei brute și o creștere semnificativă a investițiilor de marketing. În combinație cu gestionarea și optimizarea continuă a portofoliului, precum și implementarea continuă a inițiativelor noastre de sustenabilitate, suntem bine poziționați pentru a crește și a genera valoare pentru părțile interesate", a declarat Mark Schneider, CEO 

Nestlé România, creștere organică de 19,2% 

În zona Europa s-a înregistrat o creșterea organică de 8,9%, cu pricing de 11,3%, care reflectă trendul inflaționist din ultimii doi ani. Creșterea internă reală (RIG) a fost de -2,4%, în urma unei baze ridicate de comparație în ultimii 2 ani și a acțiunilor de optimizare a portofoliului. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 2,0%, ajungând la 9,5 miliarde CHF. Creșterea în Zona Europa a fost susținută de pricing, dezvoltarea puternică a vânzărilor în e-commerce și un impuls continuu în canalele out-of-home.Zona Europa a înregistrat creșteri ale cotei de piață pentru categoriile destinate hranei pentru animale de companie, dulciuri și nutriție pentru sugari. Pe categorii de produse, principalul factor care a contribuit la creștere a fost Purina PetCare, datorită ofertelor unor mărci premium, precum Felix, Gourmet și Purina ONE. Categoria de dulciuri a raportat o creștere ridicată de o singură cifră, condusă de KitKat și produsele sezoniere. Nestlé Professional a înregistrat o creștere de două cifre. Cafeaua a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, cu o evoluție deosebită pentru cafeaua solubilă Nescafé și produsele Starbucks. Produsele destinate nutriției sugarilor au înregistrat o creștere ridicată de o singură cifră, bazată de un context favorabil pentru formulele premium pentru sugari, în special NAN. Produsele alimentare au înregistrat o creștere de o singură cifră, cu evoluții îmbunătățite ale vânzărilor pentru Maggi și Thomy.

„Nestlé România a încheiat primele 6 luni ale anului cu o creștere organică de 19,2%, creștere care provine de la toate cele 10 categorii. În această perioadă, am donat aproximativ 34 de tone de produse în valoare de peste 200.000 de Euro către Banca pentru Alimente, și am colaborat cu 34 de ONG-uri și asociații studențești. De asemenea, ne-am continuat parteneratul cu Junior Achievement și proiectele educaționale în școli, cu participarea a peste 80.000 de elevi. Mă bucur să fac parte dintr-o echipă care obține asemenea rezultate remarcabile și căreia îi mulțumesc pentru toate eforturile depuse până acum. Ne dorim să continuăm în același ritm, atât în dezvoltarea afacerii cât și pe plan social, pentru a ne bucura împreună de al zecelea an consecutiv de creștere”, declară Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. I

 

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
 Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 19,1 miliarde franci elvețieni, în creștere cu 1,8% față de anul precedent. Creșterea...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....