Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar

Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în august 2021, Nestlé a achiziționat mărcile de bază ale companiei Bountiful, inclusiv Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C și Sundown. Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar

Transferul include preluarea unui grup de angajați specializați pentru a asigura continuitatea afacerii. Atât brandul Solgar, cât și resursele umane dedicate afacerii vor fi integrate în organizația Nestlé România, ca parte a diviziei Nestlé Health Science. 

„Achiziția Solgar este o contribuție importantă în ceea ce privește oportunitățile de creștere pentru compania noastră. Suplimentele alimentare reprezintă o piață extrem de atractivă în România, această tranzacție fiind o mare oportunitate pentru Nestlé Health Science de a-și crește prezența pe piața locală, inclusiv prin preluarea unei echipe dedicate, care are expertiza necesară pentru a funcționa cu succes într-o industrie specializată”, spune Alessandro Zanelli, Nestlé Market Head South and Eastern Europe Market.

„Includerea acestei game de produse în portofoliul Nestlé România ne permite să ajungem la noi segmente de consumatori și să oferim noi opțiuni clienților actuali ai celor două branduri, Nestlé și Solgar”, declară Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.


Citește și Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european


Fondată în 1947 în Lower Manhattan, New York, Solgar este un lider pe piața globală a suplimentelor alimentare. Produsele au fost distribuite în România din 2012 de către Isoplus, o companie fondată în 1986 în Grecia.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...

Nestlé Health Science este un lider în știința nutriției și o divizie gestionată la nivel global în cadrul Nestlé. Divizia are un portofoliu extins de nutriție activă bazată pe știință, nutriție medicală și soluții farmaceutice. Cu sediul central în Elveția, divizia  are peste 11.000 de angajați în întreaga lume și cu produse disponibile în peste 140 de țări.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ, Nespresso, Maggi și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé Health Science România: Până în 2030 vrem să avem un business de cinci ori mai mare
Nestlé Health Science România: Până în 2030 vrem să avem un business de cinci ori mai mare
Nestlé România, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a integrat brandul Solgar, lider pe piața mondială a...