Nestlé Group, creștere organică de 3,2% în 2016
Producătorul elvețian de produse alimentare Nestlé a anunțat pentru anul trecut o creștere organică a cifrei de afaceri cu 3,2% față de anul anterior.
Vânzările Nestlé la nivel de grup au fost în 2016 de 89,5 miliarde de franci elvețieni (aproximativ 82 miliarde de euro). În ceea ce privește zona EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord) creșterea a fost de 1,9% iar vânzările au totalizat 26,8 miliarde de franci elvețieni, „în timp ce Europa Centrală și de Est au continuat să asigure o creștere organică puternică”, potrivit raportului financiar publicat de Nestlé.
De asemenea, compania elvețiană a raportat un profit net de 8,5 miliarde de franci elvețieni.
„Creșterea noastră organică a fost la limita inferioară a așteptărilor noastre, însă, dacă ne raportăm la întreaga industrie, rezultatul a fost unul bun. În 2017, ne așteptăm la o creștere organică între 2% și 4%. Nestlé continuă să investească în creșterea viitoare și în eficiența operațională, care vizează și economii semnificative de costuri structurale până în 2020”, a declarat Mark Schneider, CEO.
Compania elvețiană a finalizat anul fiscal 2015 cu o cifră de afaceri de 88,8 miliarde de franci elvețieni (80,8 miliarde de euro), marcând o creștere organică de 4,2% față de 2014.
Nestlé operează și în România încă in anul 1995 și are în portofoliu produse precum ciocolata Lion, cafeaua Nescafé sau napolitanele Joe.
Cea mai recentă cifră de afaceri raportată de Nestlé România, potrivit site-ului mfinante.ro este cea din 2015, când compania a avut vânzări de 690 milioane lei (152 milioane euro), în creștere cu 7% față de 2014.
.



