Vânzările Nestlé România au raportat o creștere organică de o cifră în T1
Nestlé România a înregistrat în primele trei luni din acest an ”o creștere organică a afacerilor de o cifră”, în linie cu estimările companiei pentru această perioadă, arată raportul financiar.
”Am adus consumatorilor mai multe noutăți, atât lansări de produse, cât și campanii și promoții noi. Am continuat programele educaționale și de responsabilitate socială, în linie cu planurile noastre pentru acest an. Toate aceste rezultate au în spate eforturile susținute ale unei echipe puternice, pregătite pentru încă un an de succes", declară Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.
La nivelul Europei, creșterea organică a afacerilor a fost de 2,4%, în timp ce vânzările raportate au crescut cu 2,5% până la 4,4 miliarde CHF. Creșterea a fost extinsă pe categorii și piețe, cu cele mai puternice contribuții din partea Turciei, Franței și țărilor din Peninsula Iberică, în timp ce creșterea în Germania a fost negativă. Compania a câștigat cotă de piață pe segmentul hranei pentru animale de companie și cafea, cu scăderi pe categoriile dulciuri și în cazul produselor culinare. Dulciurile au înregistrat o creștere semnificativă de o cifră a vânzărilor, condusă de pricing, cu KitKat ca principal motor de creștere. Hrana pentru animale de companie a realizat o creștere modestă de o cifră, condusă de Purina ProPlan și Purina ONE.
Vânzările totale raportate ale grupului Nestlé au crescut cu 2,3% până la 22,6 miliarde CHF. Creșterea organică a fost de 2,8%, într-o perioadă de încredere fragilă a consumatorilor. Contribuția pricingului a crescut la 2,1%, în urma luării unor măsuri de ajustare pentru a aborda inflația costurilor în categoriile de cafea și cacao.
În ceea ce privește contribuția categoriilor la vânzările totale, dulciurile și cafeaua au contribuit cel mai mult la creșterea organică. Această creștere a fost condusă de pricing, cu creșteri de două cifre în unele piețe, se mai arată în raportul financiar al companiei.
Pe canale, creșterea organică în retail a fost de 2,5%, în timp ce creșterea organică a canalelor de vânzare „out-of-home” a fost de 6,6%. Vânzările din comerțul electronic au crescut organic cu 15,1%, atingând 20,1% din totalul vânzărilor de grup.
Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume și are peste 277.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik.



