Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului în primul semestru
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans organic de 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Prin comparație, pe plan local, Nestlé a raportat o creștere organică de 7,2%.
„Am revenit la o creștere internă reală pozitivă. Creșterea volumelor și abordarea portofoliului prezintă îmbunătățiri la nivel de Grup. Nestlé Health Science se redresează conform planului și este pregătită pentru un semestru al doilea puternic. Pentru restul anului, vom continua să accelerăm creșterea RIG prin lansarea de inovații care răspund tendințelor și nevoilor consumatorilor și prin dezvoltarea continuă a brandurilor iconice. În același timp, am văzut că pricing-ul a scăzut mai repede decât previzionam. Prin urmare, considerăm că este prudent să ne ajustăm previziunile pentru acest an, creșterea organică a vânzărilor fiind acum așteptată să fie de cel puțin 3%", a declarat Mark Schneider, Nestlé CEO.
„Suntem bucuroși să anunțăm o creștere solidă de 7,2%. Acest rezultat reflectă concentrarea echipei noastre de a furniza produse de înaltă calitate și de a satisface nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor noștri. Privind înainte, suntem încrezători în capacitatea noastră de a continua pe aceeași traiectorie, pentru a obține al unsprezecelea an consecutiv de creștere pentru Nestlé România”, a explicat Silvia Sticlea Country Manager, Nestlé România.
La nivelul Europei, grupul elvețian a înregistrat în primul semestru vânzări de 9,3 miliarde franci elvețieni, în scădere față de aceeași perioadă a anului trecut când vânzările raportate au atins pragul de 95 miliarde de franci elvețieni. Din perspectivă organică, creșterea raportată în regiune a fost de 4,5%.
Zona a înregistrat creșteri de cotă de piață la categoria hrană pentru animale de companie și la categoria produselor alimentare.
Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de branduri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ, Nespresso, Maggi și Nesquik.





