NAN Group lansează divizia NAN Team, dedicată organizării de team building

NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor, își extinde activitatea în zona de team building, prin divizia nou creată – NAN Team. NAN Group lansează divizia NAN Team, dedicată organizării de team building

NAN Group, prin diviziile Events, Logistics si Technology, deservește mai multe industrii și în ultimii ani a făcut investiții în zona de transport, spații logistice pentru depozitare și solutii software de gestiune, închirieri echipamente și propriul studio audio-video. Grupul s-a confruntat cu multe provocări în ultimii 2 ani, în contextul scăderii drastice a industriei de evenimente. Cu toate acestea, adaptabilitatea, raportată atât la tehnologii noi, cât și la moduri diferite de a face evenimente, a fost cheia funcționării companiei.

NAN Team s-a născut din analiza și observarea nevoilor pe care companiile și oamenii le au în perioade de criză, incertitudine și transformări. Am pornit la drum în ceea ce deja se numește perioada post COVID, o perioadă care a adus transformări organizaționale rapide, adaptare la tehnologie, dar și nevoi de comunicare și de interacționare noi și diferite. Suntem o echipă care vine cu o experiență de 15 ani în organizarea de evenimente și asigurarea de logistică pentru evenimente și considerăm că acest lucru face din NAN Team un partener potrivit acestor vremuri, în dezvoltarea inovativă și creativă a echipelor din orice companie.” spune Iulian Nan, CEO NAN Group.

Astfel, NAN Team vine pe piață cu dorința de a deveni un reper pentru companiile din România în ceea ce privește soluțiile inovative, creative și adaptate celor mai noi tendințe din domeniul resurselor umane și a evenimentelor.

Investiția în oameni va rămâne mereu cheia unor echipe funcționale, indiferent dacă lucrează remote, hybrid sau clasic. Echipele se bazează pe oameni care caută să se dezvolte, să se conecteze. Companiile își vor mări eforturile de susținere a angajaților prin cursuri, traininguri și activități de team building menite să încurajeze formarea de noi skill-uri, cooperarea, dar și descoperirea de hobby-uri și activități relaxante sau distractive.

Cei 15 ani de experiență în evenimente fac ca NAN Team să poată veni atât cu soluții creative și adaptate unei industrii sau companii, dar mai ales, cu logistica proprie, care face ca multe costuri să fie extrem de competitive.

Un exemplu simplu – NAN Group deține un studio propriu, complet echipat, care poate găzdui evenimente de tip conferințe, webinarii, dar care oferă și spațiul perfect pentru ședințe foto sau filmări. Logistica din acest studio poate fi mutată în orice zonă unde se dorește organizarea unui team building, divizia de transport NAN asigurând transportul.

„Integrând mai multe divizii în grup am reușit să eficientizăm costurile pentru clienții noștri și acest lucru se extinde acum și către NAN Team. Lucrăm în baza unui brief, dar mergem mai departe și facem o analiză mai profundă a nevoilor pe care o companie le are în materie de team bulding, comunicare, enterteiment sau engagement și mai ales, rezultate așteptate. Specialiștii noștri oferă soluții adaptate fiecărui grup sau echipă, pentru că urmărim valorile și obiectivele clienților noștri.” spune Andreea Beekman, Marketing & Sales Director.

*Articol susținut de NAN Group

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...